וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות ערכה שימוע לראש העיר קריית מוצקין: בקרוב ההכרזה האם יוגש כתב אישום פלילי

עודכן לאחרונה: 16.1.2023 / 8:16

תמו השימועים בענינו של ראש העיר קרית מוצקין, חיים צורי, ובימים הקרובים צפויה הפרקליטות להודיע אם אכן תגיש כנגדו כתב אישום. גם אם יוגש נגדו כתב אישום פלילי, צורי מתכוון להתמודד לראשות העיר

בחודש יוני אשתקד מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הודיעה, על דעת פרקליט המדינה, לבא כוחו של צורי, כי נשקלת העמדתו לדין בעבירות של לקיחת שוחד, הפרת אמונים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, שיבוש מהלכי משפט ופגיעה בפרטיות, שביצע לכאורה בשתי פרשיות שונות בין השנים 2008-2018, וזאת בכפוף לשימוע המדובר. התיקים נחקרו ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 443 של משטרת ישראל ביחד עם הרשות להגנת הפרטיות במשרד המשפטים.

חיים צורי משמש כראש העיר קריית מוצקין כבר 30 שנים, מאז שנת 1993. גם אם יוגש כנדו כתב אישום פלילי, מתכוון צורי להתמודד בבחירות הקרובות. אחד המועמדים הבולטים להחלפתו של צורי. הוא יושב ראש האופוזיציה, ציקי אבישר. סקר בחירות שנערך בעיר בחודשיים האחרונים קובע כי 46% רוצים להחליף את ראש העיר הוותיק חיים צורי

חיים צורי, ראש העיר קריית מוצקין. יחצ, באדיבות המצולמים
חיים צורי, ראש העיר קריית מוצקין/באדיבות המצולמים, יחצ

"אנחנו ממתינים להחלטת הפרקליטות", אמר לוואלה! עורך הדין מיכה פטמן המייצג את צורי, "יושרתו של ראש העיר חיים צורי תיקבע או בסגירת התיק או באם חלילה יוחלט להעמידו לדין - בזיכויו".

בתוך כך, אלמונים שככל הנראה קצרי רוח להמתין להחלטת הפרקליטות ובית המשפט, הקימו בימים האחרונים דף פייסבוק בכותרת "השחיתות בקרית מוצקין", כנגד צורי ופקחי העירייה שבראשותו, תוך שימוש בתיאור "גטו מוצקין 2023", "פקחי אס אס של הצבא של צורי היטלר", והעלו שם תמונות וסרטון, בהם נראים צורי ופקחיו, עובדי העירייה בשילוב סמלים נאציים. תלונה הוגשה במשטרה. העירייה פנתה לחברת מטא (פייסבוק) לחסום את המשתמש ולהסיר את התכנים המסיתים. התמונות והכיתובים הפוגעניים הוסרו בינתיים מהדף.

שלטי נאצה נגד פקחים בקריית מוצקין. ללא, אתר רשמי
מזעזע - פקחי קריית מוצקין במדי נאצים/אתר רשמי, ללא

מעיריית קריית מוצקין נמסר: "לאחרונה התרבו המקרים של תקיפה ופגיעה בפקחים עירוניים ברחבי העיר והיום אנו עדים לעליית מדרגה חמורה בה גורמים שונים מפיצים תעמולת שטנה ומשווים את הפקחים ועבודתם לפעילותם של קלגסים מתקופות רחוקות ואפלות. הנהלת העירייה תמשיך לגבות את הפקחים העושים עבודת קודש בשמירה על הסדר הציבורי".

ראש העיר, חיים צורי הוסיף: "הופתעתי לראות את הסרטון ובו כל הפקחים שלנו מופיעים לצד סממנים נאציים. פניתי ללשכתו של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר ושלחתי לו את הסרטון. אני מקווה שהמשטרה תטפל בעניין במלוא החומרה. זה עבר כל גבול. גם של אופוזיציה וגם את גבול ההיגיון"

בעניין הזה מסכים איתו גם יריבו המר, ציקי אבישר, המתכוון להתמודד מולו על ראשות העיר בבחירות הקרובות: "היום שוב נחצה גבול בשיח הפוליטי במוצקין. הפעם כנגד עובדי עירייה מסורים". לדברי אבישר, "מדובר בחציית גבול מסוכנת, ויש למצות את הדין במלוא החומרה כנגד כל מי שעומד מאחורי הדף הזה, וכנגד דף מתחזה נוסף, שמהדהד את המסר המזעזע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully