וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר כובש את הבחירות המקומיות: עוצמה יהודית מתמודדת ב 43 ערים

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 12:53

מפלגת עוצמה יהודית של איתמר בן גביר מציגה עשרות מועמדים בכל חלקי הארץ. חלק מהרשימות ירוצו בערים ליברליות ולראשונה יתמודדו מועמדי עוצמה יהודית גם לראשות ערים

מפלגת עוצמה יהודית תתמוך ותרוץ בבחירות המוניציפליות ב 43 ישובים וערים בישראל. ביניהם, לראשונה בתל אביב יפו, ראשון לציון, נס ציונה, חיפה ובת ים. בלוד תומכת עוצמה יהודית, בהדר מילר, פרשנית ערוץ 14.

בירושלים זוכה לתמיכה סגן ראש העיר אריה קינג, עם הסלוגן, פחות דיבורים יותר מעשיים". בחוברת שהפיצה עוצמה יהודית נכתב - "עובד מסביב לשעון ללא פשרות למען העקרונות של תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל".

הזמר בני אלבז, ירוץ לראשות העיר רמלה מטעם עוצמה יהודית. גם בחריש וקריית עקרון יתמודדו לראשות נציגים מטעמם והמפלגה אף תתמוך בראש העין, קדומים וירוחם במתמודדים לראשות.

רשימת מתמודדי עוצמה יהודית בבחירות לרשויות 2023. עוצמה יהודית, עיבוד תמונה
רשימת מתמודדי עוצמה יהודית בבחירות לרשויות 2023/עיבוד תמונה, עוצמה יהודית
שלטי בחירות בפתח תקווה. צילום: ראובן קסטרו, אתר רשמי
שלטי בחירות בפתח תקווה/אתר רשמי, צילום: ראובן קסטרו

מנכ"ל עוצמה יהודית איתיאל ניימן: "עוצמה יהודית בראשות יו"ר המפלגה השר איתמר בן גביר הגישה עשרות רשימות ברחבי הארץ לרשויות המקומיות. שאף בערים מסוימות מתמודדת על הראשות, מפלגת עוצמה יהודית חרטה על דגלה את נושא הביטחון האישי והפעילות החברתית לא רק בארצי אלא בכל עיר ועיר בה היא מתמודדת, נציגי המפלגה באים עם רקורד עשיר של פעילות למען עם ישראל, מתפללים ומקווים שנביא לשינוי מבורך גם ברשויות המקומיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully