וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר נס ציונה: "עוצמה יהודית לא תכנס לעיר"

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 13:07

מפלגת 'עוצמה יהודית' של איתמר בן גביר תתמודד לראשונה בבחירות למועצה בנס ציונה. ראש העיר שמואל בוקסר, "אין מקום לעוצמה יהודית בנס ציונה, פה אני מותח את הגבול"

עד עכשיו אלו היו רק הערכות, כעת מודיעה 'עוצמה יהודית' של איתמר בן גביר כי תרוץ בבחירות למועצה בנס ציונה עם המועמד אלי לוי. מאז ההכרזה, סוערות הרוחות בנס ציונה וראש העיר שמואל בוקסר, מתח ביקורת נוקבת על המהלך.

שמואל בוקסר ראש העיר נס ציונה - "נס ציונה היתה ותישאר ליברלית! לאורך השנים דאגנו שהמועצה תהיה מאוזנת וערכית. ושלא משנה מה הדעות הפוליטיות בזירה הארצית, נוכל כולנו לשבת יחד ולדאוג במשותף לנס ציונה ותושביה. אך יש גבול למגוון הדעות שאני מסוגל לקבל במועצת העיר, ובעיני לפחות, אין מקום בקואליציה לחברי מועצה המייצגים את סיעת "עוצמה יהודית".

לצערי זו כבר לא ספקולציה, וכחלק מההערכות לבחירות המקומיות הקרובות, סיעת 'עוצמה יהודית' רצה בפעם הראשונה גם בנס ציונה. מי שמסתמן שיוביל את הסיעה הוא חבר המועצה אלי לוי, שכבר לפני שנתיים דאגתי להוציא מהקואליציה, וחובר כעת לאותה מפלגה קיצונית. אני בעד ריבוי דעות, בעד פלורליזם ובעד ליברליות, אני חושב שגיוון זה חשוב, אך פה אני מותח את הגבול!"

שמואל בוקסר, ראש העיר נס ציונה. באדיבות המצולמים, עיבוד תמונה
שמואל בוקסר, ראש העיר נס ציונה/עיבוד תמונה, באדיבות המצולמים
השר לבטחון לאומי, איתמר בן גביר ביקר עם מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי, בבסיס האימונים של מג"ב במכמש, 1 באוגוסט 2023. דוברות משטרת ישראל
השר לבטחון לאומי, איתמר בן גביר ביקר עם מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי, בבסיס האימונים של מג"ב במכמש, 1 באוגוסט 2023/דוברות משטרת ישראל

נציג עוצמה יהודית בנס ציונה אלי לוי מגיב לדברים, "בניגוד לטענת ראש העיר, לא פוטרתי על ידו מהקואליציה, אלא אני מעצמי התפטרתי לפני כשנתיים בעקבות פגיעה חמורה בנושאי דת. מלחמת קודש אותה המשכתי להילחם גם מהאופוזיציה שרק לפני כחודש נאבקתי מול החלטת ראש העיר להפעיל אוטובוסים חינם בשבת לחוף הים.

ראש העיר מנסה לצערי בבחירות אלו לקנות את קולם של תושבי העיר השמאלנים על ידי דעות קיצוניות ומשונות - וזאת למרות שלפני מספר ימים נשלחו אליי שליחים מטעמו כדי לבקש את תמיכתי בו לראשות העיר, לאחר שסירבתי בכל תוקף לתמוך הגיעה האמירה הקיצונית הנ"ל.

בניגוד לראש העיר שמנסה להפיץ שנאה בקרב תושבי העיר, אני בכל 15 שנות כהונתי כחבר מועצת נס ציונה חרטתי על דגלי אהבת חינם, כבוד הדדי ומעולם לא היתה מצידי כפיה דתית, כך גם מפלגת עוצמה יהודית, המייצגת דתיים וחילונים מכל רחבי הקשת, באהבה ובאחדות, למען מדינת ישראל וזו גם ההנחייה של השר בן גביר אלינו, לפעול בשטח בבחירות אלו ולהחזיר את ההרמוניה והאחווה בין חילונים לדתיים כבעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully