וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פרשות המין והשחיתות במטה יהודה: לראשונה אישה תמונה כסגנית ראש המועצה

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 9:01

רוחות של שינוי במועצת מטה יהודה, אבישי כהן מתמודד לראשות המועצה מכריז על שוויון מגדרי בשדרת הניהול. אם ייבחר לראשות תמונה אסנת ורטמן ברוכים כסגנית ראש המועצה

המועמד לראשות מטה יהודה, אבישי כהן, הכריז, שעם היבחרו לראשות המועצה ימנה את אסנת ורטמן ברוכים,שלצידה עשייה רבה בתחום הניהולי והפוליטי, לתפקיד סגנית ראש המועצה. מדובר בהכרזה היסטורית שכן מעולם לא כיהנה אישה בתפקיד זה מאז הקמת המועצה ועד היום.

אסנת בוגרת תואר ראשון במשפטים ותואר שני במגדר ומומחית בתחום המוניציפאלי. בתקופת כהונתה כיושבת ראש הוועד המוניציפאלי של מושב טל שחר, היא עסקה בניהול ופיתוח צוותים, ניהול תקציבים ופתרון קונפליקטים. כמו גם בחייה המקצועיים, עוסקת ורטמן בבניית אסטרטגיות, תכנון, קידום וניהול במגוון תחומים, כגון רווחה, תשתיות, חינוך ושיפור פני היישוב. בנוסף, פעילה ורטמן בקידום מעורבות פוליטית של נשים והצטרפותן ל'שולחן קבלת ההחלטות', ומסייעת במניעת הטרדות מיניות וקידום מיניות בריאה.

כאמור, הצהרתו של כהן מחזקת את הצהרותיו הקודמות בנוגע לשוויון מגדרי. מהלך אסטרטגי זה לא רק מחזק את מעמדו בבחירות הקרובות, אלא גם מגבש את מחויבותו לטיפוח סביבה של הזדמנויות שוויוניות, המשך לפעילות זו גם בתפקידיו הקודמים. מקורביו של כהן מספרים כי מדובר באות ברור לכך שבזירה הפוליטית של מטה יהודה מנשבות רוחות של שינוי.

אבישי כהן ואסנת ורטמן ברוכים - "עושים היסטוריה במטה יהודה". טל יפרח lensy, אתר רשמי
אבישי כהן ואסנת ורטמן ברוכים - "עושים היסטוריה במטה יהודה"/אתר רשמי, טל יפרח lensy

אסנת ורטמן ברוכים: "אני מודה לאבישי על האמון ועל החזון והאומץ. מטה יהודה היא בנפשי ואני פועלת למענה מזה שנים רבות, במגוון מסגרות ותחומים. אני בטוחה שעם אבישי כהן בראשות המועצה נצליח יחד לעשות דברים מופלאים. זה שחר חדש עבור המועצה שלנו ועבור כל תושביה".

  • עוד באותו נושא:
  • מטה יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully