וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניב ויזל פורש: לאן צועדת המועצה האזורית הכי גדולה בישראל?

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 8:49

ניב ויזל, ראש מועצת מטה יהודה פורש מהחיים הפוליטים ולא יתמודד בבחירות הקרובות. ויזל, החליף בשנת 2018 את משה דדון, ראש המועצה שהורשע בקבלת שוחד ונשלח למאסר של 4 שנים

בוחרים וואלה מקומי/מערכת וואלה!

הבחירות הקרובות יקבעו את עתידה של המועצה האזורית מטה יהודה, המאגדת בתוכה 64 יישובים, בואכה ירושלים.

ניב ויזל, התמנה בשנת 2015 לממלא מקום ראש המועצה, אחרי התפטרותו של משה דדון מתפקידו בשל החשדות הפליליים נגדו, ומליאת המועצה בחרה בוויזל למלא את מקומו כראש מועצה בפועל. הוא הוביל את המועצה ליציאה מהמשבר שאליו נקלעה בעקבות הפרשה, ואף זכתה בפרס מנהל תקין מטעם משרד הפנים בשנת 2016 ושוב בשנת 2017. בבחירות 2018 נבחר לראשות המועצה.

כעת מודיע ויזל, כי לא יתמודד בבחירות הקרובות לראשות מועצת מטה יהודה - "כפי שנהגתי במשך כהונתי כראש המועצה, אני נוהג גם היום ורואה לנגד עיניי את טובת מטה יהודה. מה שהניע אותי בהיכנסי לתפקיד היה טובת חבל הארץ הנפלא בו אנו חיים. זהו לא סוד שקיבלתי לידי מועצה מפורקת ונכשלת וידעתי בפני אלו אתגרים מורכבים אצטרך להתמודד. אומר בלשון המעטה - זה לא היה פשוט!
היום, שמונה שנים אחרי אני מרגיש מלא סיפוק, גאווה והשלמה מלאה בשליחות שנשאתי, פעלתי ועודני פועל מתוך אהבה גדולה למקום ולתושבים.אני שמח שעמדתי בהתחייבויותיי ביושרה, במקצועיות מרבית, שפעלתי באחריות ציבורית ושנשארתי נאמן לערכיי. כל אלו ועוד הביאו את מטה יהודה להישגים שניתן לציין היום. אני גאה על היקפי העשייה הרבים, למרות אתגרי משבר הקורונה, שאף הם היו מנת חלקנו, למרות חילופי ממשלות והעדר תמיכה ותקציבים ממשלתיים - נרשמו כאן הישגים אדירים.

במהלך החודשים האחרונים, התלבטתי רבות עם משפחתי, חברים וגם עם תושבים והגעתי להחלטה לסיים את שליחותי הציבורית במועצה. אין לי ספק כי רבים תמהים על החלטה זאת, אך כפי שנהגתי במהלך כל הקדנציה וגם בחיי האישיים - היושרה כלפי מי ששלחו אותי למשימה מכתיבה את האמת שצריכה להיאמר גם כעת: פעלתי ללא לאות למען מטה יהודה וכעת הזמן לשליחות הציבורית הבאה, בנושא שקרוב לליבי, ולנסות לעשות הכל לאיחוי הקרעים בחברה הישראלית, דבר המדיר שינה מעיני.
אני מאחל הצלחה לכל המתמודדים על ראשות המועצה וקורא לכם כי תנהלו את מערכת הבחירות נקיה ומכבדת, כפי שנהגתי תמיד".

ניב ויזל ראש מועצת מטה יהודה, פורש מתפקידו. באדיבות המצולמים
ניב ויזל ראש מועצת מטה יהודה, פורש מתפקידו/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully