וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם יש הסכם סודי למועמדת 'יש עתיד' בקריית אונו במידה והיא מפסידה בבחירות?

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 16:36

הדילים של מאחורי הקלעים - בקריית אונו מתמודדת מיכל רוזנשיין מטעם 'יש עתיד' לראשות העיר. מסמך פנימי מגלה מה יעשו נציגי יש עתיד אם יפסידו בבחירות

בקריית אונו מתמודדים לראשות העיר ישראל גל, ראש העיר בעשור האחרון ומי שעד לאחרונה הייתה מנהלת אגף בעירייה, מיכל רוזנשיין מטעם יש עתיד.

נציג יש עתיד בקריית אונו היה במשך שנים גיל מיכלס, לקראת הכרזתה לראשות העיר וכדי לקבל את כספי המימון של מפלגת יש עתיד, ערכו השניים, לכאורה, מסמך 'עקרונות להסכם התקשרות' שחלקו מתפרסם כאן לראשונה. מתוך ההסכם עולה, כי מיכל רוזנשיין תעמוד בראש הרשימה וגיל מיכלס כמספר 2. תוך הבטחה שרוזנשיין לא תכהן בתפקיד ראש העיר יותר משתי קדנציות.

לפני מספר שבועות הוגשה עתירה לוועדת הבחירות בדרישה לחשוף מי שלח סמס אנונימיים בעיר, במענה לעתירה לוועדת הבחירות חשף עורך הדין יורם אברהמי, כי קיים לכאורה הסכם, אם במידה ויפסידו בבחירות לישראל גל ויוחלט על הצטרפות לקואליציה, מיכלס ורוזנשיין יעשו ביניהם רוטציה ובמסגרתה מיכלס יכהן כסגן ראש העיר ורוזנשיין תחליף אותו בחצי הקדנציה השני.

חברי יש עתיד בקריית אונו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חברי יש עתיד בקריית אונו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עוד נכתב במסמך, "ההוצאות הכספיות של קמפיין הבחירות, מיד לאחר החתימה על ההסכם תפקיד רוזשיין לחשבון הבנק של הרשימה 50 אלף ₪ כהלוואה למימון מידי של הוצאות בניית וארגון מטה הבחירות. רוזנשיין תעמיד במידת הצורך הלוואות נוספות שידרשו לצורך מימון השוטף של הבחירות. ההלואה שהעמיד מיכלס, והלוואות שתעמיד רוזנשיין לרשות מערכת הבחירות יוחזרו למיכלס בהתאם לתנאי ההלוואה".


עורך הדין יורם אברהמי - "עתירה זו הוגשה בחוסר תום לב תוך הסתרת פרטים מהותיים מעיני ועדת הבחירות ואי חשיפת מלוא המסמכים והמידע הנחוץ לשם בירור עתירה זו, על פי דין. העותרים מונעים מציבור הבוחרים מידע חיוני אשר החוק מחייבם בפרסומו וביד השנייה מלינים על הטעיה, לכאורה, של אותו ציבור בוחרים, בחוסר תום לב. דומני שאין אירוני מכך וכבר התייחסו רבותינו למי ש"טובלים ושרץ בידם".

@michal.rosenshein קרית אונו היא הבית של כולנו והחלום שלי זה להפוך אותה למקום שבו האושר! בעזרתכם נצליח ?? #מיכלרוזנשיין #ראשתהעיר #ראשעיר #ראשתעיר #קרייתאונו #בחירות #קמפיין #ראשהעיר #קדנציה #אושר #קריתאונו #אונו ♬ אני שטה - Zehava Ben

ממטה הבחירות של מיכל רוזנשיין 'יש עתיד' נמסר - רשימת 'יש עתיד בקריית אונו' ברשות מיכל רוזנשיין לא תשב תחת ישראל גל. ככל שעובר הזמן מתגלה שישראל גל נכשל בניהול העיר בכל היבט. לצערנו, הקמפיין של ישראל גל, מתעקש מתחילת דרכו לעשות שימוש בשקרים בוטים, הסתה, הפחדת פעילים, תלונות שווא ועיוותי אמת. הציבור מעוניין בהחלפת הנהגת העיר והסקרים מראים כי מיכל רוזנשיין תהיה ראשת העיר הבאה של קריית אונו. אם חלילה ישראל גל ייבחר, רשימת 'יש עתיד בקריית אונו' תהיה אופוזיציה. אנחנו לא פה בשביל הכיסא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully