וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מנהלת בית הספר תדיח את ראש העיר קריית אונו בבחירות?

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 12:59

אשת החינוך מיכל רוזנשיין, מנהלת אגף השירות בעיריית קריית אונו התפטרה מתפקידה ותתמודד לראשות העיר מטעם יש עתיד מול ישראל גל ראש העיר, אשר מינה אותה לתפקיד

מיכל רוזנשטיין מועמדת 'יש עתיד' לראשות עיריית קריית אונו. באדיבות המצולמים
מיכל רוזנשטיין מועמדת 'יש עתיד' לראשות עיריית קריית אונו/באדיבות המצולמים

מערכת הבחירות בקריית אונו, היתה עד אתמול, כמעט ידועה מראש, ראש העיר ישראל גל, היה המועמד המוביל להמשיך לקדנציה שלישית. מי שחוללה את רעידת האדמה הפוליטית, היא מי שהיתה מנהלת בית ספר יסודי, אשר מונתה בתחילת הקדנציה על ידי ראש העיר בעצמו להקים את אגף השירות לתושב.

כעת, לקראת המועד המותר בחוק לעובדי עירייה לפרוש מתפקידם, הודיעה מיכל רוזנשיין על התפטרותה מעיריית קריית אונו וחבירה למפלגת יש עתיד בראשות גיל מיכליס שפינה את מקומו.

בבקעת אונו מרוכזות מספר הנשים הגבוה ביותר בראשות ערים, ליאת שוחט באר יהודה, ליזי דלריצ'ה בגני תקווה ויעלה מקליס ביהוד מונוסון. כעת מצטרפת שחקנית חדשה למגרש הפוליטי בקריית אונו.

מיכל רוזנשיין, מועמדת יש עתיד לראשות העיר קריית אונו - "בימים האחרונים עמדתי בצומת דרכים מאתגר ומורכב מאד שבמהלכו התחדדה בי שוב ושוב השליחות שלי ומי שאני. אני באתי להשפיע במרחב הציבורי, התשוקה הזאת בוערת בתוכי ויש בי השאיפה לממש אותן ומעבר למימוש האישי יש בי רצון עז להיות במקום שמשפיע ועושה טוב לסובבים אותי ולעיר שלי.לאחר לבטים ארוכים התייעצויות ושיחות בשיקול דעת ומתוך חשיבהעמוקה מאוד החלטתי לעזוב את עבודתי בעירייה ולצאת לדרך חדשה".

הצטרפו לקבוצת העדכונים בוואטסאפ של וואלה! בחירות 2023

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully