וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש הממשלה בנימין נתניהו קורא לתושבי טירת כרמל להצביע לאלי כהן לראשות העיר

עודכן לאחרונה: 8.9.2023 / 14:01

לאחר שמפלגת הליכוד הודיעה על תמיכתה באלי כהן במרוץ לראשות עיריית טירת כרמל, פונה בנימין נתניהו אל התושבים וקורא להם להצביע לאלי כהן לראשות העיר למען עתיד טוב יותר

ראש הממשלה קורא לתושבי טירת כרמל להצביע לאלי כהן/צילום: יח"צ

בסרטון שפורסם, ראש הממשלה ויו"ר מפלגת הליכוד, בנימין נתניהו פונה אל תושבי טירת כרמל וקורא להם להצביע לאלי כהן לראשות עיריית טירת כרמל. ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אלי כהן הוא מועמד הליכוד לראשות עיריית טירת כרמל. אני מכיר אותו הרבה שנים, תבחרו בו - לטובתכם".

הודעת נתניהו מגיעה אחרי שמפלגת הליכוד בראשותו החליטה להסיר את תמיכתה בראש העיר היוצא, אריה טל אחרי 30 שנות תמיכה ולתמוך במועמד המוביל לראשות עיריית טירת כרמל, אלי כהן.

תמיכתה של מפלגת הליכוד באלי כהן הגיעה לאחר שהוועדה המוניציפאלית של המפלגה ביצעה שני סקרי עומק שבדקו את סיכוייו לנצח כבר בסיבוב הראשון. הסקרים הראו תוצאה חד משמעית כי הציבור תומך באלי כהן ורוצה שינוי.

התמיכה ממפלגת הליכוד באלי כהן מתווספת לתמיכה של מפלגות רבות והוא בעל התמיכה הפוליטית הרחבה ביותר מכל המועמדים. התמיכה הממשלתית מכל קצוות הקשת הפוליטית יחד עם תוצאות הסקרים מראות בצורה ברורה כי פניה של טירת כרמל מופנות לדרך חדשה.

ראש הממשלה קורא לתושבי טירת כרמל להצביע  לאלי כהן. צילום: יח"צ, אתר רשמי
ראש הממשלה קורא לתושבי טירת כרמל להצביע לאלי כהן/אתר רשמי, צילום: יח"צ
  • עוד באותו נושא:
  • טירת כרמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully