וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר מנו גבע לחדשות 12: ראש העיר חיפה עינת קליש רותם עם 6% תמיכה בלבד

עודכן לאחרונה: 12.8.2023 / 21:28

עינת קליש רותם ממשיכה לדשדש בסקרים. מסקר מנו גבע לחדשות 12 שפורסם אמש במהדורה המרכזית עולה שראש העיר חיפה המתמודדת לקדנציה שניה, זוכה נכון לעכשיו ל-6% תמיכה בלבד, יונה יהב מוביל עם 25%, דוד עציוני 10% ויעקב בורובסקי 7%

בסקר של מדגם שנערך ביוני עבור ראש העיר לשעבר יונה יהב זכתה עינת קליש רותם ל-5%. בסקר מנו גבע עבור אולפן שישי היא כבר עלתה ל 6% תמיכה. זה נתון לא רגיל, בהתחשב בהנחה המקובלת שראש עיר מכהן הוא בד"כ הפייבוריט בבחירות ושלמועמדים אחרים קשה מאד להדיח אותו על רקע עשייתו בשנות הקדנציה. לקליש יש רשימת הישגים כזו אונליין שהיא טוענת שאף חתכה בחצי, לעצת יועציה. למרות הרשימה הארוכה, היא מתקשה להעלות ולו פרויקט משמעותי אותו התחילה וסיימה בחמש השנים האחרונות.

בראיונות, כמו זה בסופ"ש האחרון לאמיר גילת ב"עדשה מקומית", קליש-רותם כהרגלה באמת אומרת כי אינה מאמינה לסקרים, מתעלמת מאובדן הציבור בה שבא לידי ביטוי בתוצאותיהם, אינה מודה בכשלונותיה, וכדרכה זה חמש שנים מאז היבחרה חוזרת בלי הרף על המנטרה האישית "הכל טוב".

מאז אותו סקר של יונה יהב שניבא לו כי ינצח את הבחירות, מיד אחרי הכרזתו כי יתמודד, איש מהמועמדים האחרים לא פרסם סקר משלו, מן הסתם כי איש מהם לא יכול היה להפריך את התוצאות, שתואמות את הסנטימנט בשטח: 30 אחוז ליהב, והשאר כולם - במרחק רב מאחור, חד ספרתיים, 9 אחוזים לדוד עציוני, והשאר נשרכים אף יותר מאחור כולל ראשת העיר עינת קליש רותם. מנגד, יש לציין, גם יהב לא פרסם סקר עדכני מה שרמז על כך שאין לו תוצאות טובות יותר להראות.

קמפיין הבחירות של עינת קליש רותם בחיפה. צילום מסך, צילום מסך
קמפיין הבחירות של עינת קליש רותם בחיפה/צילום מסך, צילום מסך
סקר מנו גבע בחיפה עבור חדשות 12. צילום מסך, צילום מסך
סקר מנו גבע בחיפה עבור חדשות 12/צילום מסך, צילום מסך

עד שבאו אמש חדשות 12, הרימו את הכפפה ואיששו את התיזה. ע"פ הסקר שלהם מהימים האחרונים חל כרסום בתמיכה ביהב והיא עומדת כעת על 25 אחוזים "בלבד". עציוני גרף אחוז אחד מהחמישה שנגרעו מיהב. אם הקרב על ראשות העיר הוא "ראש בראש", יהב-עציוני, אז ה- 30:9 הוא עכשיו 25:10. יהב סוחף לא פי שלושה מצביעים אלא "רק" פי שניים וחצי. אלה לא חדשות טובות מבחינת יהב, אבל העובדות מראות כי הוא עדיין מוביל ובפער ניכר.

דוד עציוני אמר לוואלה! בהתייחסות, "אני שמח עם הסקר זה אומר בצורה ברורה שאני אהיה ראש העיר הבא של חיפה, אם לא בסיבוב הראשון אז בוודאות בסיבוב שני".

ממטה יונה יהב נמסר: "הניצחון הברור בסקרים מחמיא לנו אך המשימה האמיתית של יונה יהב היא שהעיר חיפה תהיה מובילה ומנצחת כפי שהיא ראויה לכך". לזאת הוסיפו, "טוב יעשו המועמדים אם יחדלו מניהול קמפיין אלים ומכפיש שפוגע בשמה הטוב של חיפה"

מראשת העיר עינת קליש רותם לא התקבלה התייחסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully