וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הליכוד: ההסתדרות הלאומית וועד עובדי אוניברסיטת אריאל תומכים באורן חזן

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 14:49

אורן חזן דוהר ללשכת ראש העיר אריאל, אחרי תמיכת מפלגת הליכוד, מודיעים כעת ההסתדרות הלאומית וועד עובדי אוניברסיטת אריאל על תמיכה בו במירוץ לראשות העיר

ההסתדרות הלאומית וועד עובדי אוניברסיטת אריאל הודיעו על תמיכתם בח"כ לשעבר אורן חזן לראשות העיר אריאל: "התקווה להוציא את העיר מחושך לאור"

יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות הלאומית, יחד עם חמדה חדי יו"ר ועד העובדים באוניברסיטת אריאל נפגשו היום (ג') עם המועמד לראשות העיר אריאל, חבר הכנסת לשעבר אורן חזן והודיעו על תמיכתם במועמדותו בריצה לראשות העיר בבחירות הקרובות בחודש אוקטובר 2023.

במפגש, אשר התנהל לאחר בדיקה שנעשתה עם כל מטות המועמדים לראשות העיר, הוחלט כי ההסתדרות הלאומית, כגוף המשמעותי ביותר ברחבי יהודה ושומרון אשר מייצג עשרות אלפים מתושבי השומרון בכלל והעיר אריאל בפרט, יחד עם ועד עובדי אונברסיטת אריאל המכיל אלפי עובדים, יתמכו במועמדתו של חזן לראשות העיר.

לאחר פרישתו של ראש העיר אריאל, אלי שבירו, בעיר מתנהל קרב איתנים על הראשות אם לא פחות מעשרה מועמדים. כעת עם הודעת ההסתדרות הלאומית וועד עובדי אוניברסיטת אריאל, ח"כ לשעבר חזן יקבל תמיכה אדירה נוספת של אלפי קולות מטעם עובדי האוניברסיטה.

תמיכה גורפת באורן חזן לראות אריאל. צילום: טנא תקשורת, אתר רשמי
תמיכה גורפת באורן חזן לראות אריאל/אתר רשמי, צילום: טנא תקשורת

יואב שמחי יו"ר ההסתדרות הלאומית אמר: "אנו מכירים את אורן חזן שנים רבות ויודעים שהמילה שלו ובעיקר הלב הגדול שלו תמיד נמצאים עם החלשים ועם אלה שצריכים עזרה. בשלל תפקידיו, כקצין, כחבר כנסת וכאיש ציבור, הוא תמיד ראה בראש ובראשונה את האחר וזהו תפקידו של מנהיג ציבור. ההסתדרות הלאומית יחד עם ועד עובדי אוניברסיטת אריאל סומכים את ידיהם על אורן ובטוחים כי יבחר בע"ה לראשות העיר אריאל. אורן הוא היחידי שיוכל להצעיד את העיר אריאל, האוניברסיטה ואת ועד העובדים קדימה".

ח"כ לשעבר אורן חזן מסר כי: "אני מודה לחברי יו"ר ההסתדרות הלאומית יואב שמחי וחברתי חמדה חדי יו"ר ועד עובדי אוניברסיטת אריאל על תמיכתם הכה חשובה. אנחנו פועלים להחזיר את אריאל אלינו התושבים וחיזוק כה משמעותי מארגון העובדים הגדול ביותר של המחנה הלאומי וכן מהמעסיק הגדול ביותר בשומרון מהווה קריאת כיוון מרגשת ומחזקת. אנו נפעל בכל הכוח כדי שעובדי אוניברסיטת אריאל יקבלו את המגיע להם. ההיכרות האישית רבת השנים עם רבים מעובדי האוניברסיטה ,כמי שגדל לצידם באריאל, הופכת את השליחות עבורי למחייבת אף יותר. יחד, כאיש אחד בלב אחד ,נצעיד בע"ה את אריאל קדימה".

חמדה חדי, יו"ר ועד עובדי אוניברסיטת אריאל הוסיפה: "ועד עובדי אוניברסיטת אריאל בחן בשבועות האחרונים את האפשרויות העומדות לפתחו והחליט כי אין ראוי מח"כ לשעבר אורן חזן להיות ראש העיר הבא של אריאל. אורן תמיד נמצא שם בשביל כל אחד והוא היחידי שנלחם למעננו, העובדים הפשוטים שמבקשים לקבל תנאים ושכר ראויים. אין לנו ספק כי תמיכתנו בו לראשות העיר תוביל אותו בע"ה להיות ראש העיר הבא של אריאל. אורן הוא התקווה להוצאת העיר אריאל מחושך לאור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully