וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי שבירו ראש העיר אריאל לא יתמודד לקדנציה שלישית

29.6.2023 / 19:00

אלי שבירו הצהיר לפני עשור שהוא מגיע לשתי קדנציות ופורש ואכן עמד במילתו והודיע על פרישה, לא פחות מתשעה מתמודדים מתכוונים לרוץ לראשות העיר, בינהם חבר הכנסת לשעבר אורן חזן

אלי שבירו ראש העיר אריאל. צילום אייל מס, אתר רשמי
אלי שבירו ראש העיר אריאל/אתר רשמי, צילום אייל מס

ראש העיר אריאל אלי שבירו הכריז כי לא יתמודד על קדנציה נוספת. לפני עשר שנים, עם כניסתו לתפקיד, הצהיר שבירו כי הוא מחזיק בדעה שיש להגביל את תפקיד ראש הרשות לשתי קדנציות בלבד, כהונה של עשר שנים.

אלי שבירו ראש עיריית אריאל הפורש - "אני חייב לומר, כשהצהרתי שלא אכהן יותר משתי קדנציות, רבים מחבריי וכן תושבים רבים אמרו לי שכך כולם אומרים, אבל "הזמן עושה את שלו" מתאהבים בתפקיד, מתמכרים וממשיכים עוד ועוד. אם להיות גלוי לב, זה נכון. התאהבתי וכמעט התמכרתי... אבל אני איש של ערכים ועקרונות וכמו שהתחייבתי אני מסיים שתי קדנציות מלאות ופורש, לא אתמודד לקדנציה נוספת למרות שאני משוכנע שהייתי מקבל את אמון התושבים שוב.

אני מודה למנכ"לי העירייה והחברות העירוניות, למנהלים ולעובדים - שבעבודה משותפת הגענו להישגים מדהימים שאת מקצתם פירטתי. אבל התודה הגדולה מגיעה לתושבים שנתנו בי את אמונם, אפשרו לי לממש חלומות ולהוביל את העיר כפי שהבטחתי. אני אולי מסיים תפקיד, אך אריאל היא חלק בלתי נפרד ממני ואני מאמין שאמשיך לפעול למענה ולמען תושביה".

אחד המועמדים לראשות העיר הוא חבר הכנסת לשעבר אורן חזן, כפי שפרסמנו לראשונה בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully