וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי עומד מאחורי 'הפגנת הקלון' מול ביתו של איציק רוכברגר ברמת השרון?

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 10:32

פעילים פוליטים התייצבו הבוקר מול ביתו של המועמד לראשות העיר רמת השרון עם שלטי מחאה, "ברמת השרון לא נקבל מי שהורשע עם קלון, כאן זה לא בת ים או דרעי". ממטה הבחירות של רוכברגר נמסר- "התמיכה הציבורית הגוברת באיציק רוכברגר מוציאה חלק משחקנים הפוליטיים משלוותם"

מי עומד מאחורי הפגנת הקלון ברמת השרון/צילום - תמונות גולשים

רמת השרון התעוררה הבוקר למערכת הבחירות הסוערת שצפויה בעיר, פעילים פוליטים לבושים גלימות שחורות שעל פניהם מדבקות עם פניו של איציק רוכברגר, ראש העיר לשעבר והמילה קלון צבועה באדום.

כזכור, רוכברגר הורשע בשנת 2014 וריצה חצי שנת עבודות שירות, כעת עם תקופת הקלון שב ומתמודד לראשות העיר ונחשב אחד המועמדים המובילים. חזרתו לזירה הפוליטית מעוררת התנגדות אצל חלק מהפעילים הפוליטים ברמת השרון, אשר אינם מוכנים לקבל את חזרתו לחיים הציבוריים.

עדי אחת המפגינות: אנחנו רואים בהתמודדות של רוכברגר המשך ישיר לכל הרע שקורה היום במדינה, אדם שהורשע ויש עליו קלון צריך לשבת בבית ולא לחזור למקום העבירה. אנחנו 3 חודשים לבחירות ומתכוונים לעשות כל שביכולתנו על מנת לשמור על העיר שלנו. רמת השרון לא תקבל אנשים כמו דרעי ולחיאני מבת ים שרוצים לחזור לחיים הפוליטים עם קלון. הפרשה של איציק מלפני שנים גרמה לנו למבוכה- לא ניתן לזה לקרות שוב, הבוקר זו רק הסנונית הראשונה בפעילות שלנו".

הפגנת בושה ברמת ברמת השרון. תמונות גולשים, תמונות גולשים
הפגנת בושה ברמת ברמת השרון/תמונות גולשים, תמונות גולשים

ממטה הבחירות של רוכברגר נמסר: התמיכה הציבורית הגוברת באיציק רוכברגר מוציאה חלק משחקנים הפוליטיים משלוותם. בהיעדר תשובה טובה לתמיכה הגוברת לא נותר להם אלא לשחק. הקבוצה המוחה מוזמנת לחצר המטה, לשתות מים ולהרגע. ב 31.10 הציבור ברמת השרון יאמר את דברו ורמת השרון תשוב להצטיין"

  • עוד באותו נושא:
  • רמת השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully