וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק רוכברגר חוזר להתמודד על ראשות העיר רמת השרון

27.6.2023 / 19:51

בראיון ראשון לוואלה!, איציק רוכברגר, ראש העיר רמת השרון לשעבר שהורשע בשנת 2014 וריצה חצי שנת עבודות שירות. כעת עם תום תקופת הקלון, מסתער רוכברגר על לשכת ראש העיר, "הטעויות שעשיתי היו בתום לב ובתמימות"

רוכברגר מסתער על לשכת ראש העיר, "הטעויות שעשיתי היו בתום לב ובתמימות". צילום: ראובן קפוצ'ינסקי, אתר רשמי
רוכברגר מסתער על לשכת ראש העיר, "הטעויות שעשיתי היו בתום לב ובתמימות"/אתר רשמי, צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

תשע שנים אחרי שהורשע בבית המשפט, חוזר איציק איציק רוכברגר לזירה הפוליטית ברמת השרון, יש האומרים שמעולם לא עזב אותה.

בשנת 2013 הוגש נגדו כתב אישום, אך למרות זאת זכה בבחירות עם 57% תמיכה. בשנת 2014 הורשע בבית המשפט בעבירות של מרמה והפרת אמונים ונשלח לחצי שנת עבודות שירות וקלון, שמנע ממנו להתמודד בבחירות 2018. כעת עם תום תקופת הקלון, מסתער רוכברגר על לשכת ראש העיר ברמת בשרון.

בראיון לוואלה! אמר - "אני חוזר להתמודד על ראשות העיר רמת השרון מלא בהתרגשות ובציפייה. זה מרגיש כאילו התשובים המתינו במשך שנים לשובי, ועכשיו מרעיפים עלי מטוב ליבם ואהבתם. הם וגם אני רוצים להשיב את רמת השרון למקום שבו הייתה: עיר מתקדמת ומובילה בישראל, עם אופי ייחודי וחיי קהילה מפותחים. התושבים מבקשים לעצמם ראש עיר שרואה אותם, שומע אותם ומקשיב להם. הם רוצים שהעיר תתקדם אך תשמור על אופייה ולא תהפוך לעיר סתמית בשולי העיר תל-אביב. ממש כפי שהייתה בתקופה בה כיהנתי.

אני ער לעובדה שיש מי שמתקשים עם העובדה שבעבר הורשעתי בגין פעולות במסגרת ההסתדרות. אני מבין אותם ומכבד אותם. אני חושב שנעשה לי עוול, שלא פעלתי מחוץ למסגרת החוק. לצערי בית המשפט חשב אחרת. הרכנתי את ראשי אז בפני בית המשפט ואני מרכין את ראשי בפניו גם עכשיו. יש לקבל את שלטון החוק ואת בתי המשפט לא רק כאשר אתה מסכים איתם ונוח לך. עם הכרזת המועמדות שלי קיימתי "גילוי נאות". במטה שלי, עותקים של פסק הדין פתוחים לעיון הציבור, ואני נפגש עם מי שחפצים בתשובות. גם הם מבינים שהטעויות שעשיתי היו בתום לב ובתמימות, וללא כל כוונה ליהנות ממה שאינו מגיע לי בדין.

החודשים שחלפו מאז שהכרזתי על ההתמודדות ממלאים אותי באנרגיה עצומה, בציפייה שהנה כבר מגיע היום ואמונה מלאה ביכולת לי לנצח ולהביא יחיד עם חבריי לרשימה הנהגה ראויה וטובה לעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully