וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתירה לבית הדין של הליכוד - "איך נבחר מתמודד לראשות העיר, מקורב של שרה נתניהו ללא פריימריז בקריית שמונה"?

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 18:10

עתירה חריגה שהוגשה לבית הדין של הליכוד לקיום פריימריז בקריית שמונה בעקבות החלטת ועדת הבחירות של הליכוד לתמוך באלי זפרני כמתמודד לראשות העיר. "בקריית שמונה לא התקיימו פריימריז 15 שנים, לא ייתכן כי חבר של משפחת נתניהו, יזכה לתמיכה בלי פריימריז"

בוחרים וואלה מקומי/מערכת וואלה!

הרוחות סוערות בסניף הליכוד בקריית שמונה - אחרי החלטת ועדת ההיגוי העליונה של הליכוד, שהחליטה בתאריך 16.6.23 - "אלי זפרני, על פי סקר שהליכוד הזמין, מוביל בהתמודדות לראשות העיר. על כן הליכוד יתמוך במועמדותו של זפרני לראשות העיר. המתמודדים ברשימה למועצת העיר יבחרו במועצת הסניף".

כזכור בבחירות 2018, המועמד של הליכוד היה הרב נסים מלכה, ראש העיר המכהן, לבסוף זכה אביחי שטרן, אחד מראשי הערים הצעירים בישראל, בבחירות לראשות העיר קריית שמונה. בסיבוב הראשון קיבל 38.1% מקולות הבוחרים, בעוד ראש העיר המכהן, ניסים מלכה, קיבל 28.5% מקולות הבוחרים. בסיבוב השני קיבל 63% מקולות הבוחרים.

עו"ד עינבל שטרית, פעילה שנים ארוכות בסניף הליכוד בקריית שמונה, הגישה עתירה לבית הדין של הליכוד כנגד החלטת וועדת הבחירות של התנועה ודורשת לקיים פריימריז דמוקרטיים: מפלגת הליכוד מצהירה מעל כל מדיה כי היא מפלגה דמוקרטית , אולי המפלגה היחידה שהיא דמוקרטית אבל למעשה , ההפך הוא הנכון , הזכות לבחור ולהיבחר היא נשמת אפה של הדמוקרטיה ולכן חלה החובה על מפלגת הליכוד המגדירה עצמה מפלגה דמוקרטית לממש את ערכי הדמוקרטיה של תנועת הליכוד . בקריית שמונה במשך 15 שנה לא התקיימו פריימריז בליכוד לראשות העיר, בכל פעם כפו עלינו מועמד מטעמם. לא ייתכן כי אנחנו חברי הליכוד, אשר משלמים כל שנה דמי חבר לליכוד, לא מקבלים לידנו את הזכות הבסיסית הזו.

המועמד אלי זפרני ,ידוע , ואף מתפאר בעיני כל על קשריו האישים עם בני הזוג נתניהו במיוחד עם אשת ראש הממשלה , הגב' שרה נתניהו , כי הם חברים טובים עד מאוד, וכן בניה אף בילו בצעירותם את חופשות הקיץ אצל מר זפרני בבית. רבים מחברי סניף הליכוד בקריית שמונה , מצהירים בגילוי כי במידה ולא יאפשרו להם לקיים פריימריז אין הם יתמכו במועמד הליכוד לראשות העיר" .

אלי זפרני, מועמד הליכוד לראשות העיר קריית שמונה ושרה נתניהו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אלי זפרני, מועמד הליכוד לראשות העיר קריית שמונה ושרה נתניהו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אלי זפרני מעמד הליכוד לראשות העיר קריית שמונה. צילום: מטה הבחירות אלי זפרני, אתר רשמי
אלי זפרני מעמד הליכוד לראשות העיר קריית שמונה/אתר רשמי, צילום: מטה הבחירות אלי זפרני

ממטה הבחירות של מועמד הליכוד לראשות העיר קריית שמונה אלי זפרני נמסר: "תנועת הליכוד קבעה כי אלי זפרני הינה מועמדה לראשות העיר לאחר שאף אדם מלבד זפרני לא הגיש את מועמדותו לתפקיד ואת רשימתה למועצה לאחר שאף אדם מלבד הרשימה שנבחרה לא הגיש את מועמדותו עד תום המועד הקבוע בחוק. זאת ועוד ההחלטה התקיימה לאחר סקרים מקיפים אותם ביצעה תנועת הליכוד המוכיחים מעל לכל ספק כי זפרני מביס את ראש העיר הנוכחי אביחי שטרן שמעל לכל ספק כשל בתפקידו,
יתרה מכך שטרן שלח מקורבת אליו ולנסות ולהפריע למהלך מתוך חשש מתוצאות הבחירות. חברי ליכוד אחרים ביטלו את חתימתם על המכתב לליכוד, מתוכם אף אביה של הגברת שטרית בעצמה, אשר עבדה במשרד עורכי הדין של שטרן ושותפו יורם ביטון, היום מנכ"ל העירייה.
הליכוד נוהג שלא לקיים פריימריז בכל הערים בהם יש לאדם אחד סיכוי גבוה לניצחון וכך גם בקריית שמונה. אלי זפרני הבטיח וקיים להביא לרשימה צעירה ורעננה למועצת הליכוד והוא גאה בקשריו עם שרי הממשלה, קשרים אשר יובילו את קריית שמונה לדרך חדשה, הצלחות ולמנהיגות בגובה העיניים. אלו השבועות האחרונים של שטרן בתפקיד ראש והוא שולח שליחים מטעמו לנסות ולחבל במרוץ של זפרני כי גם הוא יודע שבעוד שלושה וחצי חודשים יבחרו תושבי קריית שמונה במנהיגות אמיצה וערכית אותה מוביל אלי זפרני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully