וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן, מועמד הליכוד לראשות העיר טירת הכרמל: "אני מודה לראש הממשלה, לשרים ולחברי הכנסת של הליכוד על האמון והתמיכה בי"

12.7.2023 / 14:00

דרמה בטירת כרמל: מפלגת הליכוד הודיעה על תמיכתה באלי כהן לראשות העיר, לאחר שהסקרים מצאו כי הוא בעל הסיכויים הגבוהים ביותר לנצח בבחירות הקרובות. אריה טל - "החלטתי לאחר שירות של שלושים שנה כראש עיר מטעם הליכוד, לעזוב בצער רב את התנועה ולצאת לדרך עצמאית"

אלי כהן מועמד לראשות טירת הכרמל. צילום: ראובן קפוצ'ינסקי, עיבוד תמונה
אלי כהן מועמד לראשות טירת הכרמל/עיבוד תמונה, צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

תנועת הליכוד הודיעה על תמיכתה באלי כהן לראשות העיר טירת כרמל. כך הוחלט לאחר שהוועדה המוניציפאלית של המפלגה ביצעה שני סקרי עומק שבדקו את סיכוייו לנצח בסיבוב הראשון את שאר המועמדים.

כהרגלה, תומכת הליכוד במועמד בעל הסיכויים הגבוהים ביותר, ולאחר שהסקרים הראו תוצאה חד משמעית כי הציבור תומך באלי כהן, החליטה התנועה אחרי 30 שנות תמיכה להסיר את תמיכתה מאריה טל.

אריה טל ראש עיריית טירת הכרמל הגיב להחלטת הליכוד: "בעקבות ההחלטות התמוהות והמוזרות שהתקבלו בוועדה המונציפלית בליכוד, שהוכיחו שקומבינות וקשרים שווים הרבה יותר מעשייה וכישורים, החלטתי לאחר שירות של שלושים שנה כראש עיר מטעם הליכוד בטירת כרמל, לעזוב בצער רב את התנועה ולצאת ולהתמודד ברשימה עצמאית, להמשיך ולשרת את תושבי עירי כדי להמשיך את תנופת הפיתוח בעיר".

ראש עיריית טירת כרמל אריה טל. יואב איתיאל
ראש עיריית טירת כרמל אריה טל/יואב איתיאל

אלי כהן זוכה לתמיכה רחבה ונחשב לבעל הסיכויים הגבוהים ביותר לנצח בהתמודדות על ראשות העיר טירת כרמל כבר בסיבוב הראשון, כך על פי הסקרים. תמיכת הליכוד בכהן מצטרפת לתמיכת כפיר עובדיה ומפלגת ש"ס, וכן לתמיכתם של הרב דרסו ברו וקהילת יוצאי אתיופיה ולחיבורו עם חברת המועצה אפרת דוד ששון. מפלגות נוספות מהכנסת ורשימות מקומיות צפויות להודיע גם כן על תמיכתן במועמדתו של כהן לראשות העיר טירת כרמל.

אלי כהן מועמד הליכוד לראשות העיר טירת הכרמל: "תושבי טירת כרמל החליטו שהגיע הזמן למנהיגות חדשה, לשינוי שיוביל את העיר לעתיד טוב יותר. תנועת הליכוד שהיא תנועה שקשובה לרחשי הלב של הציבור, בדקה באמצעות סקרי עומק את הסיכויים שלי לנצח ושני הסקרים הראו בצורה ברורה שהציבור מאמין בי ותומך בדרך שלי להצעיד את טירת כרמל לעתיד טוב יותר. אני מאמין כי הציבור בטירת כרמל רוצה לראות יותר אחדות וגישור בין הקהילות והקבוצות בעיר ואני אמשיך לפעול ברוח הזו. העובדה שתהיה לעיריית טירת כרמל בראשותי אוזן קשבת ודלת פתוחה לכל שרי הממשלה תהווה יתרון עצום להגשמת החזון שלי לטירת כרמל טובה יותר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully