וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבינוביץ נגד רבינוביץ: מי יזכה בראשות שוהם?

26.6.2023 / 15:25

קמפין עידוד הצטרפות נשים לפוליטיקה המקומית נושא פירות, דפנה רבינוביץ מכריזה רשמית על התמודדותה לראשות מועצת שוהם: "אדע לטפל ביישוב כמו שמנהלים סטארט אפ, שוהם היא יוניקורן עם פוטנציאל אדיר"

דפנה רבינוביץ, המועמדת לראשות, "שוהם היא יוניקורן עם פוטנציאל אדיר". צילום: לי פדן לורבר, אתר רשמי
דפנה רבינוביץ, המועמדת לראשות, "שוהם היא יוניקורן עם פוטנציאל אדיר"/אתר רשמי, צילום: לי פדן לורבר

לאחרונה הכריז במפתיע ראש מועצת שוהם, איתן פטיגרו, על סיום תפקידו אחרי קדנציה אחת בלבד והקרב על ראשות המועצה הוא בין דפנה רבינוביץ לגלעד רבינוביץ ( אין קשר משפחתי).

דפנה, שבימים אלה מכהנת כמנכ"לית חברת התוכנה "קומפלוט", מצרה על מיעוט הנשים העומדות בראשויות המקומיות: "בכל מדינת ישראל יש רק 15 נשים שמובילות רשויות. אני מצרה על כך וחושבת שככל שיותר נשים יעמדו בראש ויובילו מהלכים, התושבים ייהנו מפירות מגוונים ויצירתיים יותר. אני מתכננת להוביל את שוהם ממש כמו שמובילים חברת הזנק להישגים פנומנליים. שוהם מבחינתי היא יוניקורן".

הצטרפו לקבוצת העדכונים בוואטסאפ של וואלה! בחירות 2023 - הכתבות, האיטמים הכי חמים, הסקרים, ישירות אליכם לפני כולם

דפנה רבינוביץ: "אחרי שנים רבות בתפקידי ניהול בכירים במגזר הפרטי, במסגרתם הענקתי שירותים מנהלתיים, תפעוליים ואסטרטגיים לראשי רשויות ברחבי הארץ, וזכיתי בהתנסות מעמיקה על כל ההיבטים להם נדרשים ראשי הראשות המקומית, והכרתי את בעלי התפקידים והפקידים החשובים בזירה המקומית והארצית; ולאחר שמנכ"לתי את המועצה המקומית יואב ואף כיהנתי כחברת מועצה בשוהם שנים ארוכות - מצאתי את העת הזו כנכונה להציע את כל היכולות, הידע, הניסיון והמקצועיות שלי - ולעשות לביתי. ממש לביתי. להצעיד את שוהם להיות היישוב המוביל ביותר במדינה, בכל היבט אפשרי, ולהתייחס אליו כאל יוניקורן, חברת הזנק שהפוטנציאל שלה הוא אדיר, בכל מובן".

  • עוד באותו נושא:
  • שוהם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully