וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר מכון סמית בנתניה: מרים פיירברג-איכר מנצחת בסיבוב הראשון

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 11:20

אחרי 24 שנים בראשות העיר נתניה, על פי תוצאות סקר מכון סמית, מרים פיירברג-איכר מנצחת בסיבוב הראשון בבחירות לראשות העיר נתניה עם 52% מהקולות

פיירברג נבחרה בשנת 1998 לראשות העיר ומתמודדת כעת לקדנציה שישית.ונחשבת אחת מראשות הערים הוותיקות והמוערכות בשלטון המקומי. על פי תוצאות הסקר של מכון סמית שנערך מטעם קמפיין הבחירות שלה, מסתבר כי תושבי נתניה כבר הכריעו למי יצביעו בחודש אוקטובר.

מכון סמית בהובלת רפי סמית ערך בין התאריכים 19-24 באפריל סקר בקרב 1000 איש המהווים מדגם מייצג של בעלי זכות ההצבעה בנתניה (גילאי 17 ומעלה). מתוצאות הסקר עולה כי ראשת העיר מרים פיירברג-איכר מנצחת בסיבוב הראשון בבחירות לראשות העיר עם 52% מהקולות. שאר המועמדים קיבלו אחוזים בודדים - אבי סלמה (8%), טלי מולנר (6%), אהרון אורגד (4%), אפרים בולמש (3%), דודו סלמה (3%) ו-24% טרם החליטו.

מרים פיירברג-איכר ראש עיריית נתניה בריאיון לניר קיפניס וליאת רון בכנס השלטון המקומי 2022. צילום: רובי קסטרו, אתר רשמי
מרים פיירברג-איכר ראש עיריית נתניה בריאיון לניר קיפניס וליאת רון בכנס השלטון המקומי 2022/אתר רשמי, צילום: רובי קסטרו

69% מתושבי נתניה ציינו שלדעתם ראשת העיר מובילה את נתניה בכיוון הנכון. 18% השיבו בכיוון הלא הנכון ו-13% לא יודעים. 67% ציינו שמרוצים ומרוצים מאוד מהאופן שבו מרים פיירברג-איכר מממלאת את תפקידה.

23% מהתושבים הציבו את נושא החינוך כחשוב ביותר בעיר, 17% תחבורה, 9% הוזלת הארנונה, 8% ביטחון אישי, 7% ניקיון, 5% פתיחת עסקים בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully