וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן הידידות תורמת מיגוניות לתושבי הצפון

עודכן לאחרונה: 2.3.2023 / 13:16

הקרן לידידות ממשיכה לפעול למיגון המרחב הציבורי בצפון הארץ בעלות של מעל מיליון ש"ח. בשנים האחרונות הציבה הקרן מעל 400 מיגוניות במקומות שונים בארץ

תשע מיגוניות חדשות הוצבו במרחבים ציבוריים ברחבי העיר טבריה. המיגוניות נוספו לעשר מיגוניות שכבר הוצבו בחודשים האחרונים בצפון הארץ ולעוד מעל עשר מיגוניות שיוצבו בהמשך השנה. הצבת המיגוניות החדשות היא חלק ממאמץ מתמשך ושגרתי של הקרן לידידות בתיאום עם פיקוד העורף, למיגון המרחב הציבורי האזרחי בכל רחבי הארץ.

בשנים האחרונות הציבה הקרן מעל 400 מיגוניות במקומות שונים בארץ בעלות של מעל 5 מיליון דולר ושיפצה כ-2400 מקלטים בעלות של כ-16 מיליון דולר, במסגרת פעילויותיה בתחומי החרום והביטחון בהן השקיעה מעל 30 מיליון דולר בשנים האחרונות

9 המיגוניות החדשות בטבריה, הוצבו בהתאם לפערי המיגון שהציג פיקוד העורף ובאישורם, בעיקר בשכונות בהן אין ממ"דים בבתים או במקומות ציבוריים כמו מרכז מסחרי וכדומה. מדובר במיגוניות הראשונות מזה מספר שנים שהקרן לידידות מציבה בצפון הארץ, לאחר שבשנים האחרונות התמקדה בהצבת מיגוניות בעוטף עזה ובדרום. כעשר מיגוניות נוספות יוצבו במקומות שונים בצפון בתיאום עם פיקוד העורף. עלות הצבת שלושים ושש המיגוניות החדשות עומד על מעל מיליון שקלים.

במקום ממשלת ישראל - קרן הידידות תורמת מיגוניות לתושבי טבריה. צילום: ערן בוקר, אתר רשמי
במקום ממשלת ישראל - קרן הידידות תורמת מיגוניות לתושבי טבריה/אתר רשמי, צילום: ערן בוקר

הצבת המיגוניות החדשות בצפון היא חלק ממאמץ מתמשך ושגרתי של הקרן בתיאום עם פיקוד העורף למיגון המרחב הציבורי האזרחי. במסגרת המאמץ, שאינו תלוי בהערכות מצב ספציפיות או התרעות משתנות, הציבה הקרן לידידות בשנים האחרונות מעל 400 מיגוניות במקומות שונים בישראל בעלות של 5 מיליון דולר ושיפצה כ-2400 מקלטים בעלות של כ-16 מיליון דולר. הצבת המיגוניות מצטרפת לפעילות הקרן בתחומי החרום והביטחון, במסגרתן השקיעה בשנים האחרונות מעל 30 מיליון דולר. בשנה האחרונה הציבה הקרן 10 מיגוניות חדשות במרחבים הציבוריים ברחבי המועצה האזורית מעלה יוסף שבגליל המערבי וכ-60 מיגוניות בדרום הארץ.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ראש עיריית טבריה בועז יוסף: "אני מודה לקרן לידידות על תרומתה להעלאת הביטחון של תושבי העיר טבריה והמבקרים בה. הצבת המיגוניות ברחבי העיר תגביר את תחושת הביטחון של כולנו, שבאירוע חירום יהיה לכולנו מענה רחב יותר של אמצעי מיגון. טבריה היא עיר שפוקדים אותו מאות אלפי מטיילים בשנה וחשוב שלמרחבים הציבוריים יהיה בזמן חירום את המענה עבור העוברים ושבים".

נשיאת הקרן לידידות, יעל אקשטיין: "חיזוק מערך ההגנה של העורף בישראל בשעת חירום הוא אחת מהמטרות המרכזיות של הקרן לידידות. אנו שמחים לתרום את חלקנו בהגנה על אזרחיות ואזרחי ישראל ולסייע לכוחות הביטחון ביצירת מענה הולם במצב חרום עבור אנשים שנמצאים מחוץ למקום סגור ולא בסמוך למרחב מוגן. המיגוניות האלו לא רק מגנות על האזרחים בחירום, אלא גם מייצגות את הערבות ההדדית ואהבתם של התורמים שלנו מכל העולם למדינת ישראל ואזרחיה. אנו מודים להם שתרומתם מסייעת לנו להציע את הפתרון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully