וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד המחוז לבעלי העסקים בדרום: "הפסיקו לשלם פרוטקשן לעבריינים"

עודכן לאחרונה: 28.2.2023 / 9:30

מפגש טעון בין בעלי עסקים ומפעלים בדרום וצמרת פיקוד המשטרה בעקבות אובדן המשילות וריבוי מקרי האלימות והעבריינות. מפקד המחוז קורא לבעלי העסקים להפסיק לשלם פרוטקשן לעבריינים

בווידאו: תיעוד מעצר של מיידה אבנים באזור שגב שלום/צילום: דוברות משטרת ישראל

בפגישה מתוחה ורווית אמוציות שנערכה במשרדי מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים בימים האחרונים, על רקע המלחמה בפשיעה בנגב, שוחח מפקד מחוז דרום במשטרה, ניצב פרץ עמר, עם בכירי התעשיינים באזור. ניצב עמר דן עם הנהלת המרחב בהתאחדות התעשיינים על אתגרי הלוחמה בעבירות הפרוטקשן והרכוש כלפי המפעלים וכן באלימות בכבישי הדרום. הוא הצהיר כי המחוז תחת פיקודו מרכז מאמץ במיגור הפשיעה ומקווה להגדלת התקציב וכוח האדם על מנת להאיץ עוד את המאמצים.

בפנייה להנהלת מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים ביקש ניצב עמר: "הפסיקו לשלם פרוטקשן והעבירו את המסר הזה לכל התעשיינים באזור". את הפגישה הובילו מצידם של התעשיינים יו"ר מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים, אברהם מימון ומנהלת מרחב דרום, דנה שדה אופיר. השניים סיכמו עם ניצב עמר על הידוק הקשר הישיר בין מפעלי התעשייה והמשטרה באזור וסוכם כי יבחנו ביחד כיצד לייצר מנגנונים לדיווח וטיפול מהיר בפשיעה באזור.

מפקד המחוז הדרומי לבעלי העסקים - הפסיקו לשלם פרוטקשן לעבריינים ופנו למשטרה. צילום: יח"צ, אתר רשמי
מפקד המחוז הדרומי לבעלי העסקים - הפסיקו לשלם פרוטקשן לעבריינים ופנו למשטרה/אתר רשמי, צילום: יח"צ

בשנים האחרונות מתמודדת התעשייה בדרום עם איום מתגבר של עבירות רכוש במסגרתן נשדד ציוד יקר ממפעלים וכן מדרישות פרוטקשן מצד ארגוני פשיעה באזור. איום נוסף שמעסיק את התעשיינים לא פחות, הוא עבריינות התנועה השכיחה בכבישי הדרום, אשר עולה לא פעם בחייהם או בבריאותם של עובדי התעשייה המנסים להגיע ממקום מגוריהם לעבודה במפעל ובחזרה. הכבישים באזורי התעשייה לא פעם מכילים צמתים מסוכנים, שעבריינות תנועה בהם עשויה בנקל לעלות בחיי אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully