וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלימות במגזר הבדואי: מי מרח דם על דלתו של ראש המועצה בנגב?

עודכן לאחרונה: 20.11.2022 / 10:26

אלימות קשה כנגד ראש מועצת אל קאסום בנגב. אלמונים שברו את דלתו ומרחו דם בכניסה לחדרו והשאירו מסר - "אתה לא שווה כדור". במועצה טוענים - "המשטרה נוהגת בסלחנות כלפי עבריינים"

"אתה לא שווה כדור" - המסר לראש המועצה בנגב. מועצה אזורית אל קסום, אתר רשמי
"אתה לא שווה כדור" - המסר לראש המועצה בנגב/אתר רשמי, מועצה אזורית אל קסום

נמשכת האלימות הקשה נגד ראש מועצת אל קאסום סלאמה אל אטראש ועובדי המועצה. הבוקר, עובדת הנקיון של המועצה שהיתה הראשונה שהגיעה למשרדי המועצה, נדהמה לגלות שדלת לשכת ראש המועצה מנוקבת בחורים וכתמי דם מרוחים על הדלת ועל הקיר הסמוך.

מהמועצה הוגשה תלונה במשטרת באר-שבע וחוקרי מז"פ נוטלים כעת ראיות במשרד. בעקבות האירוע רבים מעובדי המועצה הביעו חשש מלבוא לעבודה.

לדברי בכירים במועצה הרקע לאיומים ולמעשי התקיפה הן הרפורמות למינהל תקין שהוביל ראש המועצה מאז כניסתו לתפקיד לפני ארבע שנים. מאז מאויים ראש המועצה בדרגות שונות, כאשר זו הפעם השניה בה הוא מאויים דרגה 6. באחד המקרים העבירו הודעה מאיימת לראש המועצה: "אתה לא שווה כדור…"

סלאמה אל אטראש, ראש מועצת אל קאסום: "אני מחבק את העובדים המסורים ומחזק אותם". מועצה אזורית אל קסום, אתר רשמי
סלאמה אל אטראש, ראש מועצת אל קאסום: "אני מחבק את העובדים המסורים ומחזק אותם"/אתר רשמי, מועצה אזורית אל קסום

ראש המועצה סלאמה אל אטראש הודיע כי הנהלת המועצה תתכנס במהלך הבוקר ותקבל החלטה אם להשבית את המועצה. גורמים במועצה טוענים כי העובדה שלמרות שמדובר בסדרה של התקפות על המועצה ובכיריה שנמשכת כשלוש שנים עדיין לא נעצר חשוד אחד עד כה.

לדברי בכירים במועצה הסלחנות של המדינה כלפי העבריינים האלימים מעודדת אותם להמשיך ואף להחריף את מעשי האלימות כלפי ראש המועצה ובכירי המועצה.

כזכור לפני שנתיים וחצי התקיפו אלמונים את מנכ"ל המועצה לשעבר אייל ניזרי בלשכתו ותוך שימוש באיומי אקדח גרמו לפציעתו הקשה ועזיבתו את התפקיד. לאחר מכן אירעה סידרה של תקיפות שבמהלכן שרפו את המועצה, ביצעו ונדליזם בלשכת ראש המועצה, תקפו עובדים ושרפו מכוניות של שלושה מעובדי המועצה.

ראש המועצה סלאמה אל אטראש אמר הבוקר בהגיעו ללשכה: "אני מחבק את העובדים המסורים ומחזק אותם. ומקווה ומצפה לימים טובים יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • נגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully