וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבק הסייעות בגני הילדים: "קיש, הפסק את הניצול המחפיר של הסייעות"

עודכן לאחרונה: 9.2.2023 / 12:04

על רקע מאבק הסייעות בגני הילדים, קרא הבוקר יו"ר ההסתדרות הלאומית יואב שמחי לשר החינוך יואב קיש לקלוט את הסייעות כעובדות הוראה במשרד החינוך, כמו יתר אנשי הצוות החינוכי בגנים ובבתי הספר

יואב שמחי יו"ר ההסתדרות הלאומית תקף בחריפות את הטיפול הלקוי במערך החינוך בגני הילדים בכל הקשור לסייעות. שמחי פנה לשר החינוך, יואב קיש ותיאר בפניו את "הניצול המחפיר הפוגע בילדי ישראל" כלשונו.

בין הדברים, ביקש שמחי להביא לידיעת השר את העובדות הממחישות גודל האבסורד העומד מאחורי העסקת הסייעות ובניהם השכר הנמוך ואי סדרים בתשלום השכר, העדר יציבות תעסוקתית, העדר אופק תעסוקתי.

באופן אבסורדי ומעורר זעם, טוען שמחי, חרף עבודתן החינוכית של הסייעות בגני הילדים, הן אינן מועסקות ע"י משרד החינוך ואינן זוכות להכרה ולהוקרה של צוותי החינוך בישראל וזאת למרות שהן חלק משמעותי ובלתי נפרד מהצוות החינוכי בגני הילדים, בו בזמן שכל מי שפועל בסביבה החינוכית של ילדי הגנים כדוגמת הגננות הינן עובדות הוראה במשרד החינוך."

יואב שמחי יו"ר ההסתדרות הלאומית. צילום - דוברות הסתדרות לאומית, אתר רשמי
יואב שמחי יו"ר ההסתדרות הלאומית/אתר רשמי, צילום - דוברות הסתדרות לאומית

יו"ר ההסתדרות הלאומית, יואב שמחי: "לא נשלים עם ההפקרות הכפולה. האחת שמפקירה את הסייעות והשנייה המפקירה את ילדי הגנים. לא הגיוני שהסייעות, העובדות בגני הילדים, הנמצאים באחריות ופיקוח משרד החינוך ינוצלו בתנאים מחפירים ויופלו אל מול שאר הצוותים החינוכיים. אני בטוח ששר החינוך החדש ימצא לנכון לאמץ את דרישתנו ולפעול לתיקון האבסורד ארוך השנים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully