וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר חיפה ביטלה דוחות חנייה לבאי המופע של אייל גולן וננזפה על ידי הפרקליטות

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 17:31

ראש העיר חיפה ביקשה לבטל עשרות קנסות חנייה שניתנו לרכבים בהופעה של אייל גולן בחיפה, פרקליטות המדינה תוקפת את החלטה, "הנחייתה של ראש העיר קליש אינה עולה בקנה אחד עם הוראות החוק"

עשרות מעריצי ומעריצות אייל גולן התאכזבו לגלות עשרות קנסות מוצמדים לחלון רכבם בתום הופעה שנערכה בתחילת השבוע בהיכל הספורט בחיפה.

בעיריית חיפה מיהרו לפרסם את החלטת ראש העיר השנויה במחלוקת, "ראש העיר הנחתה הערב את מנכ"ל העירייה לבטל באופן חד פעמי את דו"חות החניה שנרשמו במתחם היכל הספורט ברוממה, שבו נערכה הופעה של הזמר אייל גולן. הדו"חות ניתנו לבאי המופע, שבהיעדר חנייה זמינה באזור, נאלצו להחנות את רכבם לאורך הכביש. ההחלטה ניתנה לאחר שראש העיר שוחחה עם מפקד משטרת חיפה, סנ"צ חיים אזרד, שאישר כי הרכבים שנקנסו לא גרמו הפרעה ממשית לתנועה או לחיי אדם".

בעקבות דרישת ראש העיר לביטול דוחות, הודיעה פרקליטות המדינה: "המחלקה להנחיית תובעים מוסמכי היועמ"ש בפרקליטות המדינה, מבהירה לעיריית חיפה כי ראש העיר אינה מוסמכת להורות על ביטול דוחות חניה. ההודעה נשלחה ללשכה המשפטית בעיריית חיפה בעקבות הנחיית ראש העיר חיפה לבטל באופן גורף את כלל הודעות הקנס שהוטלו על בעלי רכב שחנו שלא כדין בקרבת מקום הופעתו של אייל גולן שנערכה לאחרונה בעיר. בפנייתה של עו"ד רינת חנוך מהמחלקה להנחיית תובעים, נכתב כי הנחייתה של ראש העיר קליש אינה עולה בקנה אחד עם הוראות החוק, המחייבות שכל בקשה לביטול הודעת קנס תועבר לבחינת התובע העירוני.

אייל גולן בהופעה באצטדיון בלומפילד בתל אביב, 16 ביוני 2022. אלוני מור,
אייל גולן בהופעה באצטדיון בלומפילד בתל אביב, 16 ביוני 2022/אלוני מור

מעיריית חיפה נמסר: הנחיית ראש העיר בנוגע לביטול דו"חות חניה בזמן ההופעה שנערכה ביום חמישי בהיכל הספורט ברוממה תקפה רק לאילו שהחנו לאורך הכביש, באישור קציני המשטרה שנכחו במקום.
ההחלטה הסופית לביטול הדו"חות היא בידיו של התובע העירוני שיבחן כל דו"ח לגופו. ראש העיר והמנכ"ל ימליצו לתובע להתחשב בנסיבות החריגות. בכל מקרה וכפי שצויין בהודעה שהוצאנו בחמישי - דו"חות שניתנו לנהגים שהחנו בפראות על מדשאות ציבוריות ואיי תנועה - לא יבוטלו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully