וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב קריית ים: נהרס הבניין הראשון במסגרת פינוי בינוי

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 10:52

במסגרת הסכם הגג של קריית ים יצא להריסה ראשונה מבנה מגורים ישן ובמקומו ייבנה בניין חדש בן 9 קומות. בתכנון נמצאים ארבע תוכניות של פינוי בינוי בהיקף של למעלה מ- 7,000 יחידות דיור

פינוי בינוי היסטורי לבניין מגורים בקריית ים - במקומו יוקם מבנה חדש ומודרני של 9 קומות, ובו קומת מסחר וקומת משרדים, ו-7 קומות מגורים. עיריית קריית ים באמצעות המינהלת להתחדשות עירונית מקדמת ארבע תוכניות פינוי בינוי בהיקף של למעלה מ- 7,000 יחידות דיור, כאשר הראשונה בהן צפויה להתחיל הריסה כבר השנה.

ראש העיר דוד אבן צור: "זו התשובה המיידית לרעידות האדמה. אנחנו מקדמים התחדשות עירונית כי זה קו החיים וההתפתחות של העיר, אין לנו דרך אחרת, והוכחנו את עצמנו כמצטיינים בכך ברמה הארצית".

מזל טוב קריית ים, פינוי בינוי ראשון יצא לדרך. צילום: דוברות קריית ים, אתר רשמי
מזל טוב קריית ים, פינוי בינוי ראשון יצא לדרך/אתר רשמי, צילום: דוברות קריית ים
בתכנון נמצאים ארבע תוכניות של  פינוי בינוי בהיקף של למעלה מ- 7,000 יחידות דיור. הדמייה: מיקי אוטמזגין, אתר רשמי
בתכנון נמצאים ארבע תוכניות של פינוי בינוי בהיקף של למעלה מ- 7,000 יחידות דיור/אתר רשמי, הדמייה: מיקי אוטמזגין

קריית ים נוספה בשנה שעברה להסכם הגג עם 12 רשויות נוספות. בנוסף, זכתה להיות אחת מעשר רשויות אשר קיבלו מענק לתכנון התחדשות עירונית של שכונה שלמה - שכונה ד'.

מהנדס העיר יובל ברנוב: "בעבר היו פרויקטים נקודתיים של הריסה ובנייה, אבל זוהי פעם ראשונה שבה נהרס בניין מגורים של מספר קומות ומפנה את מקומו למבנה חדש. אני סבור שזוהי סנונית ראשונה ומבטיחה לשנה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully