וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת ועידת השלטון המקומי לחדשנות: הכירו את 'משרד החוץ' של ראשי הערים בישראל

בשיתוף מרכז השלטון המקומי

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 13:11

בפרק השני של 'מדברים מהשטח' - פודקאסט מרכז השלטון המקומי בישראל. נעמיק על קשרי החוץ של הרשויות, ההצלחות ושיתופי פעולה בין ערים בישראל ובעולם. וגם, על מאחורי הקלעים של עולם הדיפלומטיה האזרחית

מדברים מהשטח - פודקאסט השלטון המקומי/וואלה

לקראת ועידת השלטון המקומי לחדשנות, Muni Expo 2022 שתתקיים בחודש דצמבר. בתוכנית 'מדברים מהשטח' - פודקאסט מרכז השלטון המקומי, אנו מארחים את ליזי דלריצ'ה ראש מועצת גני תקווה, סגנית יו"ר מרכז השלטון המקומי ויושבת ראש הוועדה לקשרי חוץ ושירי שטיינהרדט סלע, ראש מינהל קשרי חוץ במרכז לשלטון מקומי, איתן נדבר על קשרי החוץ של רשויות בישראל, MUNIWORLD, הכנס הבינלאומי שמתקיים במסגרת הוועידה, וגם על אורחת מיוחדת שתגיע ממרוקו.

'מדברים מהשטח' - פודקאסט מרכז השלטון המקומי

מדברים מהשטח: קשרי החוץ של רשויות בישראל. וואלה, אתר רשמי
מדברים מהשטח: קשרי החוץ של רשויות בישראל/אתר רשמי, וואלה

עשרות רשויות בישראל נהנות מקשרי חוץ עם ערים תאומות בחו"ל, חילופי משלחות, שיתופי פעולה בתחומי ידע, חדשנות, חינוך עסקים וטכנולוגיה.

על החשיבות של קשרי חוץ לעיר, הרווחים הגדולים לתuשבים, פיתוח אזורי עסקים וטכנולוגיה, ביקורי משלחות מחו"ל. על כל אלה ועוד, נעמיק בתוכנית.

השנה יתקיים כנס MuniWorld - 2022, המושב הבינלאומי של ועידת השלטון המקומי לחדשנות. לוועידה יגיעו מומחים בין-לאומיים ודמויות מפתח במגוון תחומים לדון בנושאים המהותיים ביותר בעולמות המוניציפליים. בין הנושאים שיידונו השנה בוועידה: האתגרים הגלובליים, מינוף המנהיגות העירונית והאחריות על החוסן והיציבות מקומית וארצית, ביטחון, בטיחות, סייבר והאתגרים המוניציפליים הקיימים, ניהול אבטחה ופרטיות בעידן הסייבר ועוד.

בוועידת ה- MuniWorld ישתתפו ראשי ערים ודמות מפתח מכל העולם. בין השמות שיגיעו לכנס נשיא רובע מנהטן - ניו יורק, מארק לוין, ראש עיר היהודי הראשון ביוון, פרופ' משה אליסף, רנדול וויליאמס, ראש עיריית פרטוריה, בירת דרום אפריקה ועוד.

וואלה מקומי, בשיתוף מרכז השלטון המקומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully