וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חשיפת 'וואלה' - השר לשעבר מאיר שטרית לא יתמודד לראשות העיר יבנה

עודכן לאחרונה: 13.10.2022 / 15:23

השר לשעבר מאיר שטרית הסיר את מועמדתו בבחירות המיוחדות בעיר יבנה, " אני לא מתמודד ולא עוסק בכך". יו"ר נעמת, חגית פאר: טוב עשה שטרית שהחליט לא להתמודד, עשה את המעשה הנכון והמתבקש

ח"כ לשעבר מאיר שטרית 08 בדצמבר 2021. ראובן קסטרו
ח"כ לשעבר מאיר שטרית 08 בדצמבר 2021/ראובן קסטרו

הבחירות המיוחדות בעיר יבנה יתקיימו בעקבות מותו של ראש העיר צבי גוב ארי ז"ל, שכיהן בראשות העיר 24 שנים.

בראיון לאתר וואלה בתחילת חודש ספטמבר, הכריז השר וראש העיר יבנה לשעבר מאיר שטרית כי יתמודד לראשות העיר. "צריך להמשיך בפיתוחה של יבנה שאותה אני אוהב ובה אני גר מגיל 10", אמר שטרית. "כמי שהפך אותה לעיר וראש העיר הראשון שלה. אני רוצה לתרום מהנסיון העשיר שלי לטובת העיר". שטרית מי שהיה ראש העיר יבנה בגיל 25 ביקש לחזור לכסא ראש העיר, שוב, בגיל 73.

הראיון עורר סערה וארגוני הנשים תקפו את ההחלטה של השר לשעבר שטרית להתמודד לראשות העיר יבנה אחרי ששמו נקשר כי חתם על הסכם שתיקה עם עוזרת בית שלכאורה הטריד מינית. "ראוי שאדם שמתמודד על תפקיד כה בכיר יהיה נקי מכל עננה ערכית שמרחפת מעליו", נמסר מארגון נעמת. "הגיע הזמן שבישראל המבחן לא יהיה רק זה הפלילי אלא גם המבחן הערכי"

יו"ר נעמת, חגית פאר: "טוב עשה שטרית שהחליט לא להתמודד, עשה את המעשה הנכון והמתבקש".

יור נעמת חגית פאר. נעמת,
יור נעמת חגית פאר/נעמת

באיגוד מרכזי הסיוע מסרו כי "לא יעלה על הדעת שמאיר שטרית, שטרח לשלם, על פי פרסומים, לאשה סכום כסף תמורת שתיקתה, יהיה מועמד לתפקיד ציבורי. עבר הזמן בו גברים בתפקידים בכירים יוכלו לפגוע, לנצל, להטריד בלי לשלם מחיר. אדם שרוצה להתמודד על ראשות עיר צריך להיות נקי מכל רבב".

המועמדים הסופים לבחירות המיוחדות ביבנה, חיים מסיניג, רועי גבאי, אלי אלוש ושמעון אסור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully