וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשת מועצת גזר באולפן וואלה: "עצוב שבישראל ישנן רק 15 ראשות עיר, קוראת לנשים להתמודד בבחירות הקרובות"

עודכן לאחרונה: 30.6.2022 / 8:22

הזירה המקומית באולפן וואלה! מארחים את רותם ידלין ראשת מועצה אזורית גזר, אחרי 20 שנים של מאבקים קידמה יחד עם ראשי ערים הקמת מטרופלין עסקים ענק, שותפה במאבקים סביבתיים, ומכריזה כי רצה לקדנציה שנייה בבחירות הקרובות

הזירה המקומית עם הדר כהן מארחים את רותם ידלין ראש המועצה האזורית גזר/מערכת וואלה!

אנחנו וואלה הזירה המקומית, עושים זום אין בשיחות עם מובילי דעת קהל בערים וישובים בישראל, סביב נושאים שנמצאים על סדר היום הציבורי, איתנו היום, רותם ידלין, ראשת מועצה אזורית גזר, שנמצאת באזור השפלה בין הערים מודיעין ורמלה. בתחומי המועצה 25 ישובים. ידלין התמודדה בבחירות 2018 מול ראש מועצה שכיהן 25 שנים וניצחה אותו.

ידלין נחשבת לראש מועצה אקטיבית וסביבתית מאוד, לוקחת חלק בשורה של מאבקים ירוקים לשמירה על מרחבי הטבע אל מול הלחצים להפשיר קרקעות לבנייה. מקדמת אג'נדה ברורה של שיתופי פעולה ומצליחה לקדם מיזמי ענק. אחת הדוגמאות הבולטות, מטרופולין עסקים ענק שאושר בין רמלה לגזר, פרוייקט שהיה תקוע במשך עשרים שנה בעקבות מאבקים והתנגדויות, לאחרונה התקדם הפרויקט ואושר בוועדות התכנון ואמור להיות הזרוע הכלכלית העתידית של השפלה.

רותם ידלין: "אתמודד שוב בבחירות 2023, אני מחוייבת לתושבי גזר". צילום: אולפן וואלה, אתר רשמי
רותם ידלין: "אתמודד שוב בבחירות 2023, אני מחוייבת לתושבי גזר"/אתר רשמי, צילום: אולפן וואלה
רותם ידלין ראש מועצת גזר בזירה המקומית של וואלה. צילום: אולפן וואלה, אתר רשמי
רותם ידלין ראש מועצת גזר בזירה המקומית של וואלה/אתר רשמי, צילום: אולפן וואלה

בראיון לזירה המקומית באולפן וואלה! התייחסה ידלין, לקידום נשים בתפקידי מפתח בשלטון המקומי והאזורי ומעודדת נשים נוספות להצטרף ולהציע את עצמן, "היעד של פורום ראשות הרשויות להכפיל את כמות הנשים בבחירות 2023".
על הקשיים של ראשי הרשויות לקראת כניסה למערכת בחירות נוספת והקיפאון שמגיע בעקבותיה, "אחרי שנה מעולה של העברת תקציבים וקידום פרויקטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully