וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר גדעון סער מגיע לכפר יונה

עודכן לאחרונה: 8.6.2022 / 13:14

שר המשפטים גדעון סער הגיע לביקור מקצועי בכפר יונה ושמע מפי ראש העיר שושי כחלון כידור על האתגרים של העיר, בינהם הקפאת כביש עוקף 57 צפון

עיריית כפר יונה אירחה ביום שלישי את שר המשפטים וסגן ראש הממשלה, גדעון סער. בביקור הציגה בפני השר, ראש העירייה, שושי כחלון כידור, את האתגרים עימם מתמודדת העיר, ביניהם הקפאת פרויקט כביש עוקף 57 צפון, עומס תנועת כלי הרכב ברחוב גילה בשכונת גבעת אלונים, הצורך בקבלת תקציבים להקמת מוסדות חינוך, המחסור בהכנסות מתעסוקה, ועוד.

השר סער שאל שאלות, רשם את הדברים והבטיח שישוחח עם שרת התחבורה, מרב מיכאלי, כדי לקדם את פרויקט הכביש העוקף, וכן עם שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון. ראש העירייה ציינה לחיוב את שיתוף הפעולה עם שרת החינוך, שביקרה בעיר לפני כחודשיים, והדגישה את נכונותה לסייע, כמו גם את הקשר האישי הרציף ביניהן.

השר גדעון סער מגיע לכפר יונה. צילום - רן אליהו, אתר רשמי
השר גדעון סער מגיע לכפר יונה/אתר רשמי, צילום - רן אליהו

לאחר הביקור בעירייה, המשיך השר סער לבית הספר השש שנתי "איש שלום", שם נפגש, לבקשתו, עם תלמידות ותלמידים, והשיב על שאלות. במפגש המרגש השתתפו תלמידות ותלמידי כיתה י' 10 (כיתת מופ"ת), אשר הכינו לשר שאלות מבעוד מועד. השר השיב בפירוט ובסבלנות על כל שאלה, ואף החמיא על השאלות החכמות והקשב הרב שגילו לתשובותיו.

השר גדעון סער: "שמחתי לבקר בכפר יונה. אני רואה את העשייה של ראש העירייה, שושי כחלון כידור, ואת התפתחותה הרבה של העיר בשנים האחרונות. האתגר המרכזי בעיר הוא הצורך באזורי תעשייה ויצירת מקומות תעסוקה נוספים. הדלת שלי פתוחה, כדי לעבוד בשיתוף פעולה ולתת מענה לכל אתגר שהעיר תתמודד אתו בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully