וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרת התחבורה: נקדם את פרויקט כביש עוקף 57 צפון

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 11:55

את הדברים אמרה שרת התחבורה בפגישה שקיימה עם ראש עיריית כפר יונה, שושי כחלון כידור. מיכאלי הוסיפה, כי בחודשים הקרובים יחל לפעול קו אוטובוס עירוני ראשון בעיר

"המשימה שלנו היא לקדם ביחד פתרונות תחבורתיים עבור תושבות ותושבי כפר יונה. יותר מדי שנים של תכנון לא נכון הובילו לשכונות שלמות שנבנו בלי תשתית תחבורתית מתאימה, ובלי תוספות שירות בתחבורה הציבורית". כך אמרה שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי, בפגישה שערכה בלשכתה בתל אביב עם ראש עיריית כפר יונה, שושי כחלון כידור.

השרה מיכאלי וראש עיריית כפר יונה, שושי כחלון כידור. צילום - דוברות כפר יונה, אתר רשמי
השרה מיכאלי וראש עיריית כפר יונה, שושי כחלון כידור/אתר רשמי, צילום - דוברות כפר יונה

השרה הוסיפה: "בשיתוף פעולה של המשרד ושל העירייה, אנחנו נקדם את הפתרונות הדרושים לבעיות הבוערות ונמשיך להשקיע בפיתוח תשתיות תחבורה, בהן שבילי אופניים, נתיבי תחבורה ציבורית ופיתוח תחבורה עירונית, כמו קו האוטובוס העירוני הראשון בכפר יונה, שצפוי להתחיל לפעול בחודשים הקרובים".

כחלון כידור ביקשה, כי השרה תבחן את האפשרות לקדם בעדיפות עליונה את הפתרון שכבר הוצע על ידי העירייה: סלילת דרך גישה לכניסה החלופית למחנה הצבאי, דרך גישה אשר מתבססת על תוואי כביש עוקף 57 צפון.

השרה מיכאלי השיבה, כי ביצוע תכנון לדרך זו ייבחן על ידיה. עוד הציעה השרה, כי תבחן, כפתרון זמני, הפעלת מערך היסעים (שאטל), אשר יפעל ברצף עד שעות הלילה הלוך-חזור מצומת השרון (בית ליד) לבסיס הצבאי, במטרה להפחית את תנועת כלי הרכב ברחוב גילה ואת השימוש במקומות החניה ברחוב.
ראש העירייה הסבירה, כי הפתרון הכולל הוא סלילת כביש עוקף 57 צפון, אשר הושקעו בו עד עתה 800 מיליון שקלים, אך הוא הוקפא. עוד הוסיפה כחלון כידור, כי הכביש נלקח בחשבון בתכנית המתאר של העיר, וכי הוא אמור לתת מענה גם לטובת כניסה ויציאה נוספות לשכונת יפה נוף וממנה.

השרה מיכאלי הדגישה, כי היציאה לדרך עם פרויקט העוקף נעשתה מבלי שהוא תוקצב באופן מלא, והבטיחה לקדם את הפרויקט, כולל אפשרות לסלול אותו במקטעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully