וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך חינוכי - מנהלי התיכון מאור יהודה שעשו את הבלתי אפשרי

עודכן לאחרונה: 7.6.2022 / 12:51

בעבר, רק 40% מתלמידי אור יהודה רצו להגיע לתיכון יובלים. לפני שש שנים יצאה ראש העיר ברפורמה חינוכית. היום, 96% מהתלמידים בוחרים בתיכון. מהפך חינוכי יוצא דופן בשש שנים

מערכת החינוך באור יהודה הורעבה במשך שנים ארוכות, מחסור בתקציבים, כח אדם לא איכותי מספיק, אחוזי בגרות נמוכים, החצר האחורית של ישובי בקעת אונו המבוססים. לפני שש שנים, החליטה ראש העיר ליאת שוחט על רפורמה במערכת החינוך. התוצאות יוצאות הדופן לא איחרו להגיע.

עד לפני 6 שנים 40% אחוז ברחו תלמידי אור יהודה לתיכונים מחוץ לעיר. השבוע, על פי נתוני הרישום, השבוע עולה כי 95 אחוז מתלמידי חטיבת ביניים ממשיכים אל תיכון יובלים, הנתון הגבוה ביותר בעיר בעשרות השנים האחרונות. את הקריה השש שנתית 'יובלים' מוביל ד"ר נתי ברק ביחד עם מנהלות החטיבות, מזל שרעבי ורוית דאי.

מנהלי תיכון יובלים באור יהודה. באדיבות המצולמים
מנהלי תיכון יובלים באור יהודה/באדיבות המצולמים

ד"ר נתי ברק , מנהל התיכון - "הקריה השש שנתית יובלים מיצבה את עצמה לאורך השנים מחד ברמת איכות גבוהה של צוות המורים ובתוכניות הן למצטיינים והן לתלמידים מאתגרים, ומאידך הנהגת הורים תומכת בהתפתחות המטאורית של התיכון מובילים יחד להצלחת ביה"ס. כל אלה יחד עם תמיכת ראש העיר ועבודת אגף החינוך בעירייה וליווי ביה"ס בהובלת דלילה אשכנזי, האמון המלא בצוות המורים ובהנהלת ביה"ס והערכה הרבה בעבודתם היום יומית הקשה מבלי לוותר על אף תלמיד ותלמידה, הם אלו שמובילים בסוף להצלחה יוצאת הדופן של תיכון יובלים שמטפס מעלה לפסגת ההצלחה".

זה המקום להזכיר כי תיכון יובלים הפך בקיץ האחרון לאחד התיכונים באיזור מבחינת אחוזי הזכאות לבגרות עם 91.5 אחוז זכאות לבגרות, הנתון הגבוה ביותר בכל הזמנים. אבל זה לא הכול מכיוון שעל פי נתוני אגף החינוך, בקיץ הקרוב נתונים אלו אף ימריאו עוד יותר ויעמדו על 95.5 אחוז, הישג בלתי רגיל לתלמידים ולצוותים החינוכיים שמלווים אותם.

תלמידי תיכון יובלים אור יהודה. באדיבות המצולמים
תלמידי תיכון יובלים אור יהודה/באדיבות המצולמים
ליאת שוחט ראש העיר אור יהודה בתיכון יובלים. צילום- יחצ, אתר רשמי
ליאת שוחט ראש העיר אור יהודה בתיכון יובלים/אתר רשמי, צילום- יחצ

ראש העיר, ליאת שוחט: "הנתונים המעולים הללו הם תוצאה של השקעה בלתי מתפשרת במערכת החינוך וחתירה בלתי פוסקת לחינוך איכותי ברמה הגבוהה ביותר. אני גאה באמון שהתלמידים וההורים מביעים במערכת החינוך באור יהודה ובטוחה שזה לא הסוף. אם עד לפני חמש שנים תלמידי אור יהודה הצביעו ברגליים ועזבו את העיר, הנתונים מראים שמגמת ההישארות משנה לשנה מתרחבת עד כדי כך ש-96 אחוז ממשיכים ללמוד ביובלים. יישר כוח לכל העוסקים במלאכה, ובראשם לנתי ברק, מזל שרעבי ורוית דאי וכמובן לצוותים החינוכיים המסורים".

  • עוד באותו נושא:
  • אור יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully