וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוח הנשי - פורום 15 ראשות הרשויות נפגשו עם שרת הפנים

עודכן לאחרונה: 27.4.2022 / 15:09

שרת הפנים, איילת שקד השתתפה הבוקר (ד') באירוע יחד עם 15 ראשות רשויות, מנכ"ל משרד הפנים, יאיר הירש, מנהלת מינהל פיתוח משרד הפנים, אדית בר ומנכ"לית Meta בישראל עדי סופר-תאני במשרדי Meta בישראל.

שרת הפנים, איילת שקד השתתפה הבוקר (ד') באירוע יחד עם 15 ראשות רשויות, מנכ"ל משרד הפנים, יאיר הירש, מנהלת מינהל פיתוח משרד הפנים, אדית בר ומנכ"לית Meta בישראל עדי סופר-תאני במשרדי Meta בישראל.

פורום ראשות הרשויות בישראל. צילום - רון בורקין, אתר רשמי
פורום ראשות הרשויות בישראל/אתר רשמי, צילום - רון בורקין

פורום 15 ראשות הרשויות מתכנס באופן קבוע אחת לרבעון ללמידת עמיתים. משרד הפנים חבר למפגש זה בכדי להעמיק את ההכרות של ראשות הרשויות עם פעילות חדשנית שניתן להטמיע ברשויות המקומיות ולחזק את רשת המנהיגות הנשית בשלטון המקומי.

שרת הפנים, איילת שקד: "הבוקר השתתפתי בפורום שמרגש אותי במיוחד, פורום ראשות הרשויות של ישראל. צילום - רון בורקין, אתר רשמי
שרת הפנים, איילת שקד: "הבוקר השתתפתי בפורום שמרגש אותי במיוחד, פורום ראשות הרשויות של ישראל/אתר רשמי, צילום - רון בורקין

שרת הפנים, איילת שקד: "הבוקר השתתפתי בפורום שמרגש אותי במיוחד, פורום ראשות הרשויות של ישראל. פורום של נשים מנהיגות, פורצות דרך, שעומדות בראש ומנהלות את הרשויות שלהן במקצועיות ובהצלחה רבה. דנו הבוקר בצורך להמשיך ולהעצים נשים בפוליטיקה ובכלל והצורך להרחיב את מעגל הנשים שנמצאות בנקודות מפתח. תודה ל"מטא" ישראל שאירחו את הפורום הזה והעלו הבוקר על נס את הבשורה הנשית החדשה בפוליטיקה הישראלית. כן ירבו".

עוד בוואלה!

מהממשלה לשלטון המקומי - מהפכת ביזור הסמכויות עולה הילוך

לכתבה המלאה
פורום 15 ראשות הרשויות נפגשו שרת הפנים. צילום: רון בורקין, אתר רשמי
פורום 15 ראשות הרשויות נפגשו שרת הפנים/אתר רשמי, צילום: רון בורקין

מנהלת מינהל פיתוח משרד הפנים, אדית בר: "מנהל הפיתוח משקיע רבות בהון האנושי, ושם לו למטרה, להיות מחולל ידע בפיתוח ושיתוף כלים. המפגש היום, במטא ישראל, העמיק את ההכרות של ראשות הרשויות עם פעילות חדשנית שניתן להטמיע ברשויות המקומיות ונועד לחזק את רשת המנהיגות הנשית בשלטון המקומי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully