וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים הראשונה בישראל: ארנק דיגיטלי חדש ירכז את כל תשלומי החינוך העירוניים

עודכן לאחרונה: 24.6.2026 / 9:41

עיריית ירושלים השיקה בוועידת MUNI EXPO 2026 את MuniBox, פלטפורמה דיגיטלית חדשה שפותחה בשיתוף מרכז השלטון המקומי ו-PayBox. המערכת תאפשר להורים לנהל ולבצע את כלל תשלומי החינוך במקום אחד, לקבל התראות בזמן אמת ולעקוב אחר היסטוריית התשלומים באופן שקוף ונגיש

ירושלים ממשיכה להוביל את החדשנות הדיגיטלית בשלטון המקומי: במהלך ועידת השלטון המקומי MUNI EXPO 2026 הושק הארנק הדיגיטלי המוניציפלי החדש "MuniBox", שיהפוך את עיריית ירושלים לרשות המקומית הראשונה בישראל המטמיעה מערכת מרכזית לניהול תשלומי חינוך עבור תושביה.

ההשקה נערכה במעמד יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס, ראש עיריית ירושלים משה ליאון, מנכ"לית מרכז השלטון המקומי לירון דורון לוי ומנכ"ל PayBox אריק פרישמן.

המערכת החדשה, שפותחה על ידי מרכז השלטון המקומי בשיתוף חברת PayBox, נועדה לרכז את כלל הממשקים הפיננסיים של משקי הבית מול העירייה תחת פלטפורמה אחת. בשלב הראשון יתמקד השירות בתשלומי חינוך, בהם בתי ספר, צהרונים, קייטנות וחוגים, ובהמשך צפוי להתרחב גם לשירותים עירוניים נוספים.

MuniBox פועל כמרכז דיגיטלי אחד לניהול תשלומים, המאפשר להורים לצפות בכל החיובים, לבצע תשלומים, לעקוב אחר היסטוריית הפעולות ולקבל התראות יזומות על תשלומים קרובים ועדכונים חשובים ישירות לטלפון הנייד. המערכת מבוססת על התשתית הטכנולוגית של PayBox, הנמצאת בשימוש מיליוני ישראלים, ומותאמת למערכות המידע העירוניות לצורך סנכרון מאובטח ומהיר של הנתונים.

ההשקה נערכה במעמד יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס, ראש עיריית ירושלים משה ליאון, מנכ"לית מרכז השלטון המקומי לירון דורון לוי ומנכ"ל PayBox אריק פרישמן. צילום: דוברות מש"מ, אתר רשמי
ההשקה נערכה במעמד יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס, ראש עיריית ירושלים משה ליאון, מנכ"לית מרכז השלטון המקומי לירון דורון לוי ומנכ"ל PayBox אריק פרישמן/אתר רשמי, צילום: דוברות מש"מ

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, אמר כי "ירושלים ממשיכה להוביל גם בתחום החדשנות הדיגיטלית ולהציב את התושב במרכז. השקת הארנק הדיגיטלי MuniBox היא בשורה אמיתית עבור אלפי משפחות בעיר, שתוכלנה לנהל את כלל תשלומי החינוך בצורה פשוטה, נוחה ושקופה, ישירות מהטלפון הנייד".

לדבריו, בעתיד יורחב השירות לתחומים נוספים בעירייה, במטרה להחליף הליכים בירוקרטיים מסורבלים במערכות דיגיטליות מתקדמות ונגישות.

יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, הגדיר את המהלך כ"עידן חדש של שירות, שקיפות ונגישות לתושב". לדבריו, "MuniBox הוא הרבה מעבר לפלטפורמת תשלומים. מדובר במהפכה בדרך שבה הרשויות המקומיות מתקשרות עם התושבים שלהן. זיהינו צורך שעלה מהשטח ותרגמנו אותו לפתרון פשוט, נוח וזמין שמביא בשורה גדולה לתושבי ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully