וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזקים את צעירי קו העימות

עודכן לאחרונה: 19.9.2024 / 11:37

משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי משיק תכנית חוסן ייעודית לצעירי הצפון ביישובים המאויימים והמפונים בצפון

במטרה לחזק את החוסן החברתי בקרב צעירי הישובים המאוימים והמפונים בצפון הארץ משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי השיקה היום תכנית חוסן ייעודית לטובת כ-16,000 הצעירים והמשפחות הצעירות בין הגילאים 18-35 בישובים קריית שמונה ומועצות אזוריות, הגליל העליון, מבואת חרמון, מטה אשר, מעלה יוסף, מרום הגליל והמועצות המקומיות, מטולה, שלומי, רג'ר, פסוטה, חורפיש וגוש חלב.

התכניות בהיקף של 3 מיליון ש"ח, מקודמת במסגרת החלטת ממשלה 1786 ותאפשר חיזוק וחיבור השייכות של הצעירים לישובים, ליווי וסיוע במציאת פתרונות ואתגרים וסיוע בניהול המשאבים הקהילתיים ומעקב אחרי מצבם של הצעירים והמשפחות הצעירות.

לצד זאת כל רשות תקבל תקציב פעילות הכולל אירועי חשיפה למענים, מלגות, סיוע מול מוסדות אקדמיים, זכויות עובדים וסטודנטים והורים צעירים, מפגשי שיתוף ציבור לחיזוק ולשימור אוכלוסיית הצעירים וקבלת החלטות קבוצתיות.

שר הנגב הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף: "הרשויות בקו העימות מתמודדות עם אתגריים ביטחוניים אך לא פחות מכך עם אתגריים בסיסיים כמו שמירה על קשר עם תושביהם ומתן מענה לישובים שפוזרו במספר מוקדים בארץ. במטרה לחזק את החיבור של הצעירים לקהילה משרד הנגב הגליל והחוסן הלאומי יזם תוכנית ייעודית שתתן מענה לצעירים ותאפשר להם להתכנון גם ל"יום שאחרי" ולא לאבד את הקשר עם הבית".

כביש 4 בין נהריה לראש הנקרה. יואב איתיאל
כביש 4 בין נהריה לראש הנקרה/יואב איתיאל
  • עוד באותו נושא:
  • מלחמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully