וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהצדעה לצה"ל: אאורה מקימה שכונה חדשה לקצינים בלוד

עודכן לאחרונה: 19.9.2024 / 11:17

חברת אאורה השקעות, קבוצת הנדל"ן למגורים המובילה בישראל, השלימה מכירה של 60 יח"ד למנהלת המגורים של צה"ל, במסגרת שכונה צבאית חדשה בלב העיר לוד. החוזה שנחתם עם מנהלת המגורים של צה"ל - מיזם נרקיסים בלוד מיועד לקצינים ונגדים בשירות קבע

אאורה מקימה שכונה חדשה לקצינים בלוד. צילום: אאורה, אתר רשמי
אאורה מקימה שכונה חדשה לקצינים בלוד/אתר רשמי, צילום: אאורה

אאורה מכרה 60 יח"ד למנהלת המגורים של צה"ל בשכונה צבאית חדשה בלב העיר לוד.הפרויקט כולל הקמת שני מגדלים מפוארים בני 24 קומות עם כ-220 יח"ד וכן משרדים, שטחי מסחר ושטחים ירוקים עבור תושבי השכונה וסביבתה

השכונה הייעודית הינה עבור משרתי קבע שייהנו מסביבת מגורים ייחודית במיקום מצוין, במסגרתה יוקמו שני מגדלים בני 24 קומות, אשר בכל אחד 109 יח"ד בגדלים שונים, 3, 4 ו-5 חדרים. הפרויקט יכלול מבני מגורים חדישים בסטנדרט גבוה, משרדים, שטחי מסחר ושטחי פנאי ירוקים לטובת דיירי הפרויקט והסביבה הקרובה. לפרויקט נגישות גבוהה והוא ממוקם על כביש החשמונאים, אשר מתחבר לעורקי התחבורה הראשיים - כביש 40 , כביש 1 וכביש 443, עם גישה ישירה למחלף בן שמן ומשם לנתב"ג, למטרופולין תל אביב ולכביש 6.

העיר לוד משנה את פניה בשנים האחרונות לאור תנופת השקעות משמעותית, ונהנית מהגירה חיובית של אוכלוסייה חזקה חדשה המגיעה לעיר. העיר מפתחת שכונות חדשות ועשרות אלפי יחידות דיור, משפרת התשתיות ואת דרכי גישה מהעיר החוצה ואליה, במטרה למשוך אוכלוסייה איכותית שתתרום לחוסנה של העיר לוד. מיקומה המרכזי בסמוך לשער הכניסה האווירי של ישראל, מהווה יתרון משמעותי הודות למערכת הכבישים והמחלפים שקיצרו את המרחקים והזמנים - רק 10 דקות נסיעה לת"א, וכ-30 דקות ממנה לירושלים. העיר זוכה לחזון אורבני ואסטרטגיה עירונית, וכן נגישות תחבורתית חסרת תחרות עם השקעות נרחבות כדי לממש את התוכניות - כך הופכת לוד לאחד היעדים האטרקטיביים בישראל למגורים, לתעסוקה ולמסחר.

יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים אאורה ישראל מסר כי, "העיר לוד מהווה עבורנו מרכז פעילות חשוב, בו יש לנו ניסיון רב ואנחנו שמחים שהעיר נהנית מתנופה ופיתוח משמעותי. אאורה פועלת במספר פרויקטים בעיר ואנחנו ממוצבים בה היטב ותורמים למעמדה ולאיכות החיים בה. אנו מאמינים שהשכונה הצבאית החדשה תמשוך אוכלוסייה חזקה ואיכותית לעיר עם סביבה אורבנית עוטפת של שטחי מסחר ושטחים ירוקים תוך מתן מענה מצוין לאנשי הקבע המעוניינים לגור במרכז הארץ".

אאורה בן שמן. יח"צ,
אאורה בן שמן/יח"צ

לחברת אאורה מספר פרויקטים נוספים בעיר לוד בינהם קניון "אאורה סנטר" אשר צפוי להבנות במתחם שה"ל בשילוב שכונת מגורים יוקרתית. הקניון צפוי לכלול חנויות שכולן ממותגות, בתי קפה, חנויות אופנה וביגוד, חנות ספרים, רשתות מזון מהיר ועוד.

בנוסף, כולל הפרויקט קומפלקס מגורים של 7 בניינים רבי קומות הכוללים כ-620 יח"ד מהם כ-100 דירות להשכרה לטווח ארוך, שטחי מסחר בקומות הקרקע המתמזגים עם הקניון החדש שבו יוקצה שטח של כ- 1,400 מ"ר לסופרמרקט של אחת הרשתות המובילות, קומה משולבת מסחר ותעסוקה, וקומת גג עם אזורי ישיבה ובתי קפה.

פרויקט נוסף של החברה בעיר הינו פרויקט "אאורה בן שמן", שקיבל בחודש מאי האחרון טופס איכלוס וחשמל כולל 602 יחידות דיור ב-11 בניינים של 7 עד 23 קומות. שלב א' של הפרויקט כולל שמונה בניינים הצפויים להתאכלס השנה. שלב ב' כולל שלושה בנייני בוטיק בני 9 קומות כל אחד. החברה מעריכה כי 332 יחידות דיור נוספות יימסרו ברבעון השלישי של שנת 2024, וכי יתרת 102 יחידות הדיור האחרונות יימסרו ברבעון הראשון של שנת 2025.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully