וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית שירותי בריאות חנכה את המרכז הרפואי החדש מגדלי העיר בשיכון המזרח ראשון לציון

23.7.2024 / 17:12

במרפאה שמשתרעת על שטח של 200 מ"ר הושקעו 1.3 מיליון שקל ויוענקו בה שירותי רפואת משפחה, רפואה יועצת (אורתופדיה, עור, נוירולוגיה), עו"ס, פיזיותרפיה וכמובן חדר אחיות

מרכז רפואי חדש ללאומית שירותי בריאות. יחצ,
מרכז רפואי חדש ללאומית שירותי בריאות/יחצ

לאומית שירותי בריאות חנכה את המרכז הרפואי השלישי שלה בראשון לציון - מגדלי העיר, בשכונת שיכון המזרח. במרפאה שמשתרעת על שטח של 200 מ"ר הושקעו 1.3 מיליון שקל ויוענקו בה שירותי רפואת משפחה, רפואה יועצת (אורתופדיה, עור, נוירולוגיה), עו"ס, פיזיותרפיה וכמובן חדר אחיות.

טקס החניכה נערך במעמד יו"ר דירקטוריון לאומית, פרופסור שלמה מור יוסף, מנכ"ל לאומית, מר חיים פרננדס, משנה למנכ"ל לאומית, מר גיל וינשטיין, ראש חטיבת לקוחות הגב' טל מנדל, מנהל מחוז דרום, מר אבי אסייג ויו"ר ועד העובדים מר גבי מטרסו. בטקס השתתף גם מחזיק תיק הבריאות בעיריית ראשון לציון, ד"ר עדי כהן שבעברו אף עבד בלאומית. את הטקס הנחתה הגב' מילה זיסמן, מנהלת אזור דן שפלה בלאומית שירותי בריאות.

ד"ר עדי כהן הודה ללאומית על פתיחת המרכז הרפואי דווקא בשיכון המזרח עם כל השירותים המצוינים והמהיר כי מטרתו היא לקדם את בריאות תושבי ראשל"צ ופתיחת המרכז תסייע בידו רבות. מנהל המחוז, מר אבי אסייג הודה לכל העוסקים במלאכה וסקר את התפתחות מחוז דרום בכלל והעיר ראשון לציון בשנים האחרונות ואת הצמיחה המתמדת במספר הלקוחות של האזור.

יו"ר לאומית הודה להנהלת המחוז והאזור על השעה המרובה בפתיחת המרכז הרפואי ואיחל כי רק בריאות תבוא בשערי המרכז. מנכ"ל לאומית סקר בפני הנוכחים את התפתחותה של לאומית שירותי בריאות בשנים האחרונות בתחומים שונים וציין כי פתיחת מרכזים רפואיים בערים הגדולות תסייע רבות בהתקדמותה של לאומית בקרב הציבור הכללי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully