וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש חיים אחרי התואר: בירושלים דואגים לסטודנטים

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 10:32

עיריית ירושלים מנגישה לסטודנטים אפשרויות תעסוקה בעיר, ובשיתוף עם האוניברסיטה העברית מפיקה ירידי קריירה בקמפוס ספרא בגבעת רם ובהר הצופים

כמדי שנה, לקראת סיום שנת הלימודים, מרכז קריירה של האוניברסיטה העברית והרשות העירונית לתעסוקה בעיריית ירושלים, יוזמים ירידי קריירה שפותחים בפני הסטודנטים שערי כניסה למשרות אטרקטיביות בעיר.

הירידים נערכים במתכונת של הפנינג ססגוני ובהשתתפות עשרות מעסיקים המציבים דוכנים ברחבי הקמפוס, מנגישים מידע רלוונטי ומציעים לסטודנטים מגוון משרות פנויות, בהן יוכלו להשתלב במהלך הלימודים (במסגרת משרות סטודנטים), או עם סיום הלימודים.

החודש נערך היריד הראשון בקמפוס הר הצופים. היריד הותאם לתחומים הנלמדים בדגש על משרות המתאימות לבוגרי מדעי הרוח והחברה, ולקחו בו חלק עשרות נציגים מכוחות הביטחון, בנק ישראל, משרדי ממשלה וחברות פרטיות, אשר הציעו לסטודנטים שלל תפקידים אטרקטיביים מעולמות תוכן רלוונטיים.

כ-1,400 סטודנטים הגיעו לירידים וזכו למפגש ישיר עם עשרות מעסיקים ונציגי ארגונים שניהלו עמם שיח ישיר על החברה/הארגון, על המשרות המוצעות ועל הקריטריונים לקבלה.

עצם המפגש הישיר עם עולם התעסוקה הפחית חרדות וחוסר וודאות בקרב רבים ממסיימי התואר, והמגע הישיר עם נציגי המערכות והארגונים חשף בפני הסטודנטים את שלל האפשרויות התעסוקה שהעיר ירושלים מציעה, סיפק מידע מורחב על המשרות ואפשר לשני הצדדים, הסטודנטים ונציגי המעסיקים, חיבור ישיר וקיצור תהליכים בירוקרטים הנלווים לתהליכי קליטה ראשונים, כולל הגשת קורות חיים.

יריד תעסוקה בירושלים. צילום: דוברות ירושלים, אתר רשמי
יריד תעסוקה בירושלים/אתר רשמי, צילום: דוברות ירושלים

"זוהי יוזמה חשובה, רלוונטית לשלב בו אנו נמצאים. באירוע אחד נפתחו לנו עשרות הזדמנויות תעסוקה, ניתנה לנו האפשרות לבדוק, לשאול שאלות ולפתוח את הראש לעולם שמחכה לנו עם סיום הלימודים - זה דבר גדול!", אמר אחד הסטודנטים.

מדי שנה מסיימים את לימודיהם בעיר אלפי סטודנטים המחפשים כיוונים תעסוקתיים ובוחנים אפשרויות העומדות לרשותם. מרכז קריירה הוקם בשיתוף האוניברסיטה, הרשות העירונית לתעסוקה של עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים, במטרה להעניק לסטודנטים כלים, הכוונה וליווי אישי ולסייע להם לפתח את הקריירה שלהם עם תום לימודיהם באוניברסיטה העברית.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "העיר ירושלים פותחת את שעריה בפני סטודנטים המסיימים את לימודיהם בעיר ומציעה להם מגוון הזדמנויות לפיתוח הקריירה. באמצעות הירידים אנו מחברים אותכם ישירות לנציגי מעסיקים ומנגישים לכם אפשרויות תעסוקה והזדמנויות להשתלב במשרות בתחומים מקצועיים מגוונים. עיריית ירושלים מטפחת את הדור הצעיר ופועלת להרחבת מעגלי הצעירים החיים בה, בין השאר באמצעות יצירת אופק תעסוקה וסיוע בפתוח קריירה מקצועית. יש לנו בעיר נוכחות מרשימה של חברות מובילות ומרכזי מחקר ופיתוח, המציעים היצע רחב של תפקידים במגוון רחב של תחומים. נמשיך ונשקיע בפיתוח תחום התעסוקה ובקידום האפשרויות לפיתוח קריירה עבור הצעירים באמצעות יצירת חיבורים ישירים והנגשת מייטבית של משרות אטרקטיביות".

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully