וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קפה אמא" באור יהודה בפתיחה מחודשת

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 13:47

מיזם אימהות למען נוער ע"ש עומרי ליג'י ז"ל, שמקדם פעילויות ומענים לבני הנוער, נפתח מחדש לאחר ששופץ מהיסוד ונחנך בטקס מרגש

"קפה אמא" לנוער נפתח מחדש ונחנך בטקס מרגש שהתקיים בהשתתפות ראש העיר, ליאת שוחט, חברי מועצה, מנהלת מחלקת נוער וצעירים, שני גולדמן, אימהות למען נוער ע"ש עומרי ליג'י בניהולה של חגית נאווי עמבר, עובדי "נפגשים", משפחתו של אלמוג מאיר ג'אן שחולץ מהשבי בעזה ותושבים רבים.

"קפה אמא" הינו יוזמה של חגית ענבר ששכלה את בנה עומרי בנסיבות טראגיות וביקשה להנציח את דרכו באמצעות נתינה לזולת. אליה הצטרפו כ-170 אימהות מתנדבות מרחבי העיר שעוסקות בפרויקטים חברתיים רבים, התרמות למען חיילים ומשפחות נזקקות, התנדבויות בקהילה, אירועים למען השבת החטופים ועוד, כאשר את "קפה אמא" מתפעלות 20 אימהות מתנדבות שעוברות הכשרות מתאימות לתקשורת עם בני נוער במגוון תחומים, אופות מאפים, ובעיקר מעניקות להן חיבה ואהבה.

הקפה יפעל תחילה בימי שני בשעות 19:00 עד 22:00 ומתוכנן להיפתח במהלך ימים נוספים בשעות הערב במהלך חופשת הקיץ עבור בני נוער. עוד מתוכננות להתקיים בו פעילויות קהילתיות בשעות הבוקר עבור אימהות אחרי לידה ומיזמים נוספים כשמטרת העל היא לעודד את בני הנוער להפעיל אותו בעצמם ולפתח בדרך זו תחושת אחריות ומסוגלות.

קפה אמא באור יהודה - אמהות למען בני הנוער. צילום: דוברות אור יהודה, אתר רשמי
קפה אמא באור יהודה - אמהות למען בני הנוער/אתר רשמי, צילום: דוברות אור יהודה
"קפה אמא" באור יהודה בפתיחה מחודשת. צילום: דוברות אור יהודה, אתר רשמי
"קפה אמא" באור יהודה בפתיחה מחודשת/אתר רשמי, צילום: דוברות אור יהודה

ראש העיר, ליאת שוחט, ציינה במעמד המרגש: "אני שמחה ונרגשת לראות את המבנה החדש של 'קפה אמא' שמהווה בית חם לבני הנוער שלנו. אני רוצה להודות לחגית ענבר ולכל האימהות למען נוער ע"ש עומרי ליג'י ז"ל על היוזמה וההשקעה הבלתי נגמרת. בהזדמנות זו אני קוראת מכאן לכל התושבים להצטרף למיזם ולתרום מזמנם עבור הנערים והנערות שהם העתיד של אור יהודה".

אורית מאיר, אימו של אלמוג, נשאה דברים והודתה לחגית ענבר ולאימהות למען נוער על התמיכה הגורפת בה ובמשפחתה לאורך כל הימים בהם אלמוג הוחזק בשבי בעזה. חגית ענבר הודתה לכל הגורמים בעירייה וב"נפגשים" על הגשמת החלום והוצאתו לפועל ואף הוקרן סרטון קצר על הקמתו של "קפה אמא" משלב הרעיון ועד היום, כולל שלל הפעילויות והמיזמים. להקת אלגרו בניהולה של אורטל חתוכה הופיעה בריקוד אותו ביצעה בתחרות אליפות העולם בריקוד.

  • עוד באותו נושא:
  • אור יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully