וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החזון הוא שהרשויות המקומיות יהיו מבוססות ועצמאיות"

18.6.2024 / 12:16

ברק נרדי, יו"ר דירקטוריון בנק מרכנתיל דיסקונט, הציג בוועידת השלטון המקומי את חזון הבנק בפעילות מול המגזר המוניציפלי: "יש לייצר מקורות הכנסה, ואחד הדברים שאנחנו עושים במרכנתיל הוא להעמיד עבורן את בסיס המימון לצרכיהן"

ברק נרדי. מורג ביטן,
ברק נרדי/מורג ביטן

השנה עסקה ועידת השלטון המקומי "מוני אקספו 2024" בתקומה ישראלית נוכח אתגרי מלחמת "חרבות ברזל" והשפעתה על המרחב העירוני והרשויות המקומיות. בוועידה המכובדת השתתפו לצד שרים, חברי כנסת, ראשי השלטון המקומי ובכירים במשק הישראלי, גם בכירי בנק מרכנתיל, שהציגו את הפעילות ארוכת השנים של הבנק מול הרשויות המקומיות והמענה שמספק הבנק לאתגרים שהציבה המלחמה למשק הישראלי כולו.

יו"ר דירקטוריון בנק מרכנתיל דיסקונט, ברק נרדי, הציג בדבריו את חזון הבנק בפעילות מול הרשויות המקומיות: "כבנק שמלווה את הרשויות המקומיות הרבה מאד זמן, רואה את הרשויות וקשוב להן, החזון שלנו שהן יהיו יציבות, מבוססות, חזקות ועצמאיות. כדי שזה יקרה נדרש לייצר מקורות הכנסה, ואחד הדברים שאנחנו עושים במרכנתיל הוא להעמיד עבורן את בסיס המימון לצרכיהן". עוד הציג נרדי בדבריו, את החשיבות במתן מענה מותאם לעסקים הקטנים והבינוניים לצורך שיקומם, והחשיבות שבנקיטת מהלכים מותאמים למגזרי פעילות אלה, בין היתר, בהעמדת אשראי גמיש יותר במידת האפשר.

חיים ביבס ושוקי בורשטיין. מורג ביטן,
חיים ביבס ושוקי בורשטיין/מורג ביטן

מנכ"ל בנק מרכנתיל, שוקי בורשטיין: "מרכנתיל הוא בנק הבית של הרשויות המקומיות, עובדיהן וספקיהן. ימים מורכבים עוברים על מדינת ישראל והעם שלנו. העם מחפש מנהיגות, תקווה ותקומה והציבור שיושב כאן הוא האור שלפני המחנה העירוני. הבנקים צריכים לפעול מעבר לאזור המחייה כדי לתת כלים לרשויות המקומיות, לעודד תעסוקה ולקחת אחריות כחלק ממעורבותנו בקהילה".

סמנכ"ל החטיבה המסחרית דודי מימון: "בנק מרכנתיל החל בסיוע לרשויות כבר מהיום הראשון לפרוץ המלחמה כולל פגישות עם הרשויות ובמטרה לסייע להן מהר ככל האפשר וגישור על פערי זמן ותקצוב מהמדינה".

בכירי בנק מרכנתיל הציגו את פעילות הבנק והתאמתו למצב, לרבות דחיית החזרי הלוואות, הקמת קרן אור ופעולות נוספות שננקטות על מנת להקל הן על הרשויות המקומיות והן על האזרח עצמו שנתון בתקופה סוערת של אי-וודאות.

  • עוד באותו נושא:
  • מרכנתיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully