וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא לדרך חדשה: התחנה הבאה של מייסד מטה משפחות החטופים

10.6.2024 / 17:29

אסף פוזניאק מונה לתפקיד דובר עיריית גני תקווה. פוזניאק הקים ב-8 באוקטובר את מטה המשפחות להחזרת החטופים יחד עם מעסיקו לשעבר רונן צור, בעקבות היעדרות של שתיים מקרובות משפחתו במסיבת ה-NOVA ברעים

אסף פוזניאק. סיון פוזניאק,
אסף פוזניאק/סיון פוזניאק

אסף פוזניאק, ממייסדי מטה המשפחות להחזרת החטופים, מונה לתפקיד דובר עיריית גני תקווה. בשבת השחורה של ה-7.10, אחיו של אסף התקשר אליו וסיפר לו שאחיות של אשתו, הודיה ותאיר דוד ז"ל, הוגדרו כנעדרות ממסיבת ה-NOVA בחניון רעים. דרך אביהן של תאיר והודיה, אסף החל בגיוס משפחות הנעדרים ומשפחות החטופים מהמסיבה ויצר קשר עם מעסיקו רונן צור שהתגייס מיד למען ניהול המאבק לשחרורם.

אל היוזמה של צור ופוזניאק חברו שתי יוזמות נוספות שהובילו להקמת מטה המשפחות להחזרת החטופים. יוזמה אחת נוצרה על ידי עו"ד דודי זלמנוביץ', בן משפחתו של עומר שם טוב שעדיין חטוף בעזה. היוזמה השלישית באה מצידו של האסטרטג ויועץ התקשורת חיים רובינשטיין.
ב-8 לאוקטובר פוזניאק הנחה את מסיבת העיתונאים הראשונה של משפחות החטופים בכפר המכביה, כ-24 שעות אחרי השבת השחורה, והודיע על הקמת המטה העוסק בהסברה ובהפעלת לחצים בישראל ומחוצה לו למען לשחרורם של כלל החטופים.

פוזניאק החל את דרכו במערך הדוברות של עיריית רמת-גן בראשות כרמל שאמה הכהן. לאחר מכן הצטרף למשרד 'צור תקשורת' שם עבד בשלושת השנים האחרונות, ובמסגרתם ייצג חברות ציבוריות ופרטיות מובילות במשק הישראלי. בחודש פברואר האחרון עזב פוזניאק את מטה משפחות החטופים לאחר פרישתו של רונן צור מתפקידו כמנהל המטה. כעת הוא מתחיל בתפקידו החדש כדובר עיריית גני תקווה.

העיר גני תקווה היא עיר בבקעת אונו שנוסדה כיישוב עולים בשנת 1949 ונקראה בתחילת דרכה כ-שיכון היובל. שמה שונה לגני תקווה והיא הוכרזה כמועצה מקומית בשנת 1953. בשנת 2023 הוכרזה כ-'עיר', במלאת 70 שנה להקמתה. העיר גני תקווה ידועה במרקם הקהילתי והאינטמי שלה והיא נחשבת לרשות מבוקשת עם איכות חיים גבוהה ומערכת חינוך מצטיינת. האוכלוסייה בעיר גדלה בקצב גידול שנתי של ‎3.7%‏. בהתאם לכך גם העיר מתרחבת ומתפתחת. ראש העיר היא ליזי דלריצ'ה המכהנת בתפקיד כבר למעלה מעשור ומשמשת גם כסגנית יו"ר מרכז השלטון המקומי בישראל.
ראש עיריית גני תקווה וסגנית יו"ר מרכז השלטון המקומי, ליזי דלריצ'ה: "אני מאחלת לאסף המון הצלחה בתפקידו החדש. התרשמתי מהרגישות ומהיכולות המקצועיות שלו בעולם בתקשורת וניהול משברים. אני בטוחה שהוא יביא מהנסיון שצבר בזירה המוניציפלית ובמגזר הפרטי אל תפקידו החדש בעירייה".

אסף פוזניאק סיכם: "אני מודה לרונן על ההזדמנות, הלמידה והאמון לכל אורך הדרך. אזכור לו תמיד את התגייסותו ועמידתו למען משפחתי ולמען כלל משפחות החטופים. אני מודה לרה"ע על הבחירה בי ואני שמח להצטרף לעיריית 'גני תקווה' ולקחת חלק בקידום סיפורה של קהילה חזקה שיצרה עיר חדשה בישראל. אפעל בכדי להציג את העשייה הציבורית והקהילתית הענפה שמובילה ראש העיר, יחד עם התושבים ועובדי העירייה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully