וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע הגאווה בגבעתיים: 'זה לא אותו הצבע בלעדיהם/ן'

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 15:57

שבוע הגאווה בגבעתיים יתקיים בין התאריכים 22-16 ביוני 2024 תחת הכותרת 'זה לא אותו הצבע בלעדיהם/ן'

אירועי הגאווה בעיר כוללים פעילויות אשר הותאמו להלך הרוח הציבורי ותוך הדגשת ערכי הסובלנות, קבלת האחר ושוויון זכויות.

כידוע, בשנה שעברה זכתה גבעתיים במקום הראשון במדד הגאווה ברשויות המקומיות מטעם האגודה למען הלהט"ב. גבעתיים בלטה במיוחד בתחומי בריאות, חינוך וההכשרות לצוותי החינוך, בתחום הרווחה, רישום זוגיות לזוגות חד מיניים, פיתוח תשתיות למוסדות עבור הקהילה הגאה, הקמת מרפאת משפחה ייעודית לקהילה הגאה ועוד.

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "גבעתיים מובילה את המדינה בשנים האחרונות במדדי הליברליות והגאווה. במקרים רבים הצלחנו לפרוץ את הדרך במקומות בהם השלטון המרכזי נכשל. בנינו תוכניות חברתיות, חינוכיות וקהילתיות, הבנו את הצרכים של הקהילה הגאה ופעלנו כדי לאפשר לכל אחד מתושבי העיר לחיות את חייו בביטחון ובשוויון. שבוע הגאווה בגבעתיים, כמו כל האירועים העירוניים מאז השבעה באוקטובר, יצוין השנה בצל המלחמה וכשאנו זוכרים היטב את 124 החטופים והחטופות שעדיין נמצאים בשבי החמאס. גם בשבוע הגאווה השנה חשוב שנזכור שאנחנו נלחמים על הזכות להיות עם חופשי בארצנו, הן כעם ומדינה והן כאזרחים נפרדים כל אחד בחייו."

שבוע הגאווה בגבעתיים. צילום: דוברות גבעתיים, אתר רשמי
שבוע הגאווה בגבעתיים/אתר רשמי, צילום: דוברות גבעתיים

אורלי ניב, מ"מ וסגנית ראש עיריית גבעתיים ומחזיקת תיק הקהילה הגאה בעיר: "אירועי שבוע הגאווה השנה אינם דומים לכל שנה אחרת. לכולנו קשה להרים דגל של חופש ושל תקווה כשיש עדיין 124 חטופים וחטופות בשבי החמאס. כידוע, בני הבכור עומרי נהרג בקרב גבורה מול מחבלי החמאס בשבעה באוקטובר. עומרי נלחם כאשר לצידו לוחמים ולוחמות, כולם יחדיו עבור מטרה אחת. למענם, דווקא השנה חשוב לציין את שבוע הגאווה תוך התאמתו למצב ועם תזכורת חשובה לכך שהחיילים והחיילות שלנו נלחמים בקרב שוויוני, נשים וגברים, בני הקהילה הגאה ובני משפחותיהם. במלחמה הזו, כולנו נלחמים על הבית ביחד וברוח הזו, גם בשבוע הגאווה, נמשיך ונפעל למען חברה ישראל שוויונית וצודקת."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully