וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי עיריית הרצליה עם משפחות החטופים

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 12:23

עיריית הרצליה, עצרה הבוקר את העבודה למשך שעתיים כאות הזדהות עם משפחות החטופים. ראש העיר הרצליה, יריב פישר: "אני קורא לממשלה ולמקבלי ההחלטות - קודם כל ולפני הכל - תשחררו את החטופים!"

העובדות והעובדים התאספו ברחבת בניין העירייה ענודים בסרטים צהובים ושמעו את דבריהם של דני מירן, אביו של עמרי מירן שנחטף מקיבוץ נחל עוז, ושל אהרון מוזס, אחיו של גדי מוזס שנחטף מקיבוץ ניר עוז. השניים סיפרו על הגעגוע הרב לקרובי משפחתם וקראו לממשלה לעשות הכל כדי לשחררם.

בראיון בטלוויזיה עם שלי שם טוב, אמו של השבוי עומר שם טוב מהרצליה, אמרה שלי שהיא לא מבינה איך החיים של כולם ממשיכים כרגיל. איך אף אחד לא עוצר לרגע ואיך אף אחד לא יוצא לכיכר העיר.

עיריית הרצליה מזדהה עם משפחות החטופים. צילום: דוברות הרצליה, אתר רשמי
עיריית הרצליה מזדהה עם משפחות החטופים/אתר רשמי, צילום: דוברות הרצליה

ראש העיר הרצליה, יריב פישר, אמר בעצרת: "עברו כמעט שמונה חודשים מאז, ובינתיים הם נמקים בשבי, מתחת לאדמה. בלי אוכל ושתייה. עם יחס משפיל ואיומים. הם עוברים גיהנום! אם הממשלה לא תעשה הכל כדי לשחרר את כולם, ואם אנחנו לא נתמוך במשפחות וניאבק בשבילן - זה אומר שכולנו נכשלנו כחברה. ותאמינו לי שזה יהיה משבר שלא בטוח שתהיה ממנו דרך חזרה. אני קורא מכאן לממשלה ולכל מקבלי ההחלטות - קודם כל ולפני הכל - תשחררו את החטופים! אחר כך יהיה זמן לטפל בכל השאר. אבל תעשו את זה כבר, למה אתם מחכים?"

בסיום העצרת עובדי העירייה הרימו יריעת בד צהובה ויצרו מיצב ענק של סרט החטופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully