וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בגלל הרוח: זמרים ואמנים מגיעים לעודד את המפונים בבתי המלון

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 16:12

משרד הנגב והגליל מחזק את הרוח של תושבי קו העימות שפונו מבתיהם במלונות ברחבי הארץ באמצעות אירועי תרבות

מחזקים את הרוח של המפונים במלונות ובבתי הארחה ברחבי הארץ באמצעות כ- 120 אירועי תרבות ופנאי מופעים וסדנאות, שיתקיימו בחודשים הקרובים במטרה לחזק את הרוח של התושבים המפונים ולסייע בהפגת חרדה ומתח.

בין המופעים יתקיימו מופעים של אמנים, ביניהם אברי גלעד ודוד ד'אור, שלומי קוריאט, סבלימינאל, גבי שטרית, קובי מימון, שולי רנד, התקווה 6 לצד אירועי מוסיקה, מחול, הצגות ילדים, סדנאות, מופעי קרקס, מופעי אומני חושים, ערבי זמר ושירה, ערבי מימונה, טקסי זיכרון, סדנאות לילדים ועוד, בהפעלת החברה למתנ"סים.

התקווה 6 בהופעה במלון דן אכדיה בהרצליה. צילום: החברה למתנ"סים, אתר רשמי
התקווה 6 בהופעה במלון דן אכדיה בהרצליה/אתר רשמי, צילום: החברה למתנ"סים

שר הנגב הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף: "התוכנית פועלת במטרה לחזק את הרוח של התושבים, לאפשר את ציון חגי ישראל, ליהנות מאירועים קהילתיים ובמקביל לחזק אומנים ומוסדות התרבות מהנגב והגליל אשר ייקחו חלק בפעילויות המגוונות".

טל בסכס מנכ"ל החברה למתנ"סים, המפעילה את הפרוייקט: "מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל עשרות אלפי תושבים מהדרום ומהצפון פונו או התפנו מבתיהם למלונות, ומתקני הארחה בערים אחרות. המשך קיומם של מופעי תרבות ואמנות לאזרחים חשוב וחיוני, והם מאפשרים למפונים לשמור על איתנות הרוח ועל התקווה. אנו שמחים להפעיל עבור משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי את התוכנית ולהציע לקהל מגוון רחב של מופעי ואירועי תרבות איכותיים המרווים את הנפש בתקופה מורכבת זו".

  • עוד באותו נושא:
  • התקווה 6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully