וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה הראשונה של השלטון המקומי: לירון דורון לוי מונתה למנכ"לית מרכז השלטון המקומי

עודכן לאחרונה: 16.5.2024 / 12:09

בזמן שמשרדי הממשלה מדירים נשים מתפקידי מפתח בכירים, מרכז השלטון המקומי ממשיך להיות הקטר המוביל גם בקידום נשים. לירון דורון לוי, מונתה למנכ"לית מרכז השלטון המקומי ותהפוך לאישה הראשונה שמכהנת בתפקיד הבכיר

לראשונה בשלטון המקומי: לירון דורון לוי מונתה למנכ"לית מרכז השלטון המקומי ותחליף בתפקידה את המנכ"ל היוצא, שלמה דולברג, שהודיע על פרישתו מהתפקיד.

מרכז השלטון המקומי הוא הגוף המוביל שמאגד תחתיו את כלל העיריות והמועצות המקומיות בישראל. מטרתו היא ייצוג הרשויות המקומיות, קידום ענייניהן ועניין התושבים שלהן אל מול הכנסת וגורמים שונים בממשלה.

לירון, החלה את דרכה במגזר העסקי בתפקידי ניהול שונים ולאחר מכן הצטרפה למרכז השלטון המקומי למספר תפקידי מפתח וביניהם ראש מטה מרכז השלטון המקומי וסמנכ"לית אסטרטגיה וממשל. במהלך השנתיים וחצי האחרונות שימשה כמשנה למנכ"ל מרכז השלטון המקומי ובמסגרת תפקידה ניהלה את מערכי החירום של השלטון המקומי ושל הרשויות המקומיות במהלך מלחמת חרבות ברזל ומשבר הקורונה. בנוסף לתפקידה, הקימה חברות בנות עבור מרכז השלטון המקומי, הובילה שיתופי פעולה עם חברות עסקיות ומשרדי ממשלה ובין השאר ניהלה פרויקטים אסטרטגיים רוחביים.

בעלת תואר ראשון במנהל עסקים מהקריה האקדמית קריית אונו ובעלת תואר שני במנהל ומדיניות ציבורית מאוניברסיטת בר אילן.

לירון דורון לוי, מנכ"לית מרכז השלטון המקומי. צילום: שמרית מאור, אתר רשמי
לירון דורון לוי, מנכ"לית מרכז השלטון המקומי/אתר רשמי, צילום: שמרית מאור

לירון דורון לוי, מנכ"לית מרכז השלטון המקומי: "אני מודה ליו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, וראשי הרשויות על הבחירה בי כמנכ"לית מרכז השלטון המקומי. מדובר בתפקיד משמעותי ובעל אחריות גדולה עבורי, במיוחד בתקופה המאתגרת בה אנו נמצאים כמדינה. מרכז השלטון המקומי ממלא את התפקיד החשוב ביותר עבור האזרחים בשנים האחרונות וזוכה לאמון הגבוה ביותר של התושב איתו נמצא בתקשורת ישירה. עומדים לפנינו אתגרים רבים בתקופה המורכבת הזו ואין לי ספק שנוכל להוביל את השלטון המקומי לשיאים חדשים, לקדם את פעילות הרשויות המקומיות בכל התחומים ולפעול מול גורמי הממשלה בכדי להעביר את הסמכויות הנדרשות עבורן".

חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי מסר: "אני מברך את לירון ומאחל לה הצלחה רבה בתפקיד חשוב זה. בתפקידה האחרון כמשנה למנכ"ל, באו לידי ביטוי יכולותיה המקצועיות והבינאישיות בהובלת מספר רב של תהליכים שזכו להצלחות, בראשם פלטפורמת 'המסייעת'. כבר ביומה הראשון של המלחמה, הרשויות המקומיות היו הראשונות להתייצב בחזית כדי לסייע לתושבים ובכך הוכחנו שוב כי השלטון המקומי הוא הגוף השלטוני היציב והמאוחד ביותר בישראל. אני סמוך ובטוח שלירון דורון לוי תדע כיצד למנף את כישוריה לטובת קידום השלטון המקומי למען כל אזרחי ישראל."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully