וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבא נגב: בית החולים החדש לתושבי הדרום

עודכן לאחרונה: 16.5.2024 / 11:31

כ-150 מאנשי ונשות המרכז הרפואי שיבא הגיעו לסיור בשטח שבו מוקם המרכז הרפואי. ביה"ח הציבורי החדש של באר שבע והנגב. רוביק דנילוביץ' ראש עיריית באר שבע - "תושבי ב"ש והנגב הולכים לקבל את הרפואה הכי טובה בעולם, לא רק בארץ"

כ-150 מאנשי ונשות המרכז הרפואי שיבא הגיעו לסיור בשטח שבו מוקם המרכז הרפואי פרס - ביה"ח הציבורי החדש של באר שבע והנגב. 'שיבא נגב' מתוכנן, מוקם ויופעל על ידי המרכז הרפואי שיבא - אחד מעשרת בתי החולים הטובים בעולם, ויהיה בבעלות משותפת של קופות החולים מאוחדת ולאומית. את המאבק הארוך להקמת בית החולים הציבורי החדש בבאר שבע ועד לאישור החלטת הממשלה בתחילת השבוע שעבר הוביל בנחישות ראש העיר באר שבע ב-14 השנים האחרונות רוביק דנילוביץ'.

'שיבא נגב' יהיה בית החולים של העתיד - מרכז רפואי חדשני, חכם וירוק, שיביא לתושבות ותושבי הנגב רפואה ציבורית בסטנדרט הטוב בעולם. בית החולים ימנה 600 מיטות ויאוייש על ידי נשות ואנשי צוות רפואי מובילים בתחומם. קמפוס המרכז הרפואי ימוקם בסמוך לכבישי גישה מרכזיים (כביש 40 וכביש 25), ויוקף במעטפת תכנון ופיתוח רחבה ומגוונת שכוללת תחנת רכבת נוסעים, מסוף אוטובוסים, פארק עסקים ותעשייה, שכונת מגורים חדשה לעובדי בית החולים ועוד.

"בית החולים החדש בנגב שיוקם בבאר שבע הוא ההוכחה שאין לנו את הפריבילגיה להתייאש. את המאבק להקמת ביה"ח התחלנו ב-2014. זה לקח 10 שנים, אבל היום אני יודע שתושבות ותושבי ב"ש והנגב הולכים לקבל את הרפואה הכי טובה בעולם, לא רק בארץ" - כך אמר ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' במפגש עם אנשי המרכז הרפואי שיבא בשבוע שעבר, לאחר החלטת הממשלה על הקמת בית החולים הציבורי החדש בבאר שבע.

ראש העיר דנילוביץ' הוסיף כי "לא ייתכן שאזרחיות ואזרחים שגרים במקום אחד בארץ לא יקבלו את השירותים הרפואיים שמקבלים אזרחים שגרים במקום אחר באותה מדינה. אסור למדינת ישראל לוותר על הצפון והדרום"

שיבא נגב: בית החולים החדש לתושבי הדרום. צילום: דוברות באר שבע, אתר רשמי
שיבא נגב: בית החולים החדש לתושבי הדרום/אתר רשמי, צילום: דוברות באר שבע

במהלך הסיור בשטח הקמת בית החולים אמר מנהל המרכז הרפואי שיבא פרופ' יצחק קרייס: "אפשר לנסות להסביר במילים למה צריך וחשוב לבנות בית חולים ציבורי בנגב, אבל באנו לכאן היום לא כדי להסביר, אלא כדי להרגיש. אנחנו מביאים סופה אנושית וחברתית לנגב - מה שנבנה פה יהיה עיר בריאות בנגב. זו ציונות בת זמננו. הכוח האנושי והמקצועי של שיבא הוא מנוע עוצמתי ובעזרתו אנחנו הולכים לפתוח פה את בית החולים של העתיד. זה יהיה בית חולים חכם, מתקדם וחדשני שאינו דומה לשום דבר שקיים היום בארץ או בעולם. לא נעשה את זה לבד. יש לנו בפרויקט הזה בני ברית מצוינים ונחושים, ראש וראשון להם הוא רוביק דנילוביץ', ראש העיר באר שבע, שהשותפות איתו היא מכפיל כוח עבור שיבא ויש לנו שותפות חזקה גם עם קופות החולים מאוחדת ולאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully