וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוד טראק לזכרו של החייל נגנב - עם ישראל התגייס והמיזם יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 10:51

רוחמה דוינו, אם שכולה מירושלים, רצתה להנציח את בנה מושיקו ז"ל, בדרך שאהב יותר מכל, לשמח אנשים. הם הפעילו פוד טראק למען חיילים. לצערם הוא נגנב, אבל רוחמה לא וויתרה, בזכות קמפיין גיוס המונים, נקנה רכב חדש והם ממשיכים את חלומו של מושיקו, לשמח אחרים

רוחמה דוינו, אם שכולה מירושלים שאיבדה את בנה מושיקו דוינו ז"ל במבצע צוק איתן ב-2014, הקימה יחד עם בית חב"ד קטמון מיזם הנצחה למען בנה, במסגרתו בנו "פאן טראק", פוד טראק שמבשל לחיילים אוכל בשטח.

אלא שלפני כחצי שנה נגנב הרכב בשטחי הדרום, והאם הכאובה וחב"ד קטמון פנו לציבור כדי לגייס 380 אלף ש"ח ולרכוש פאן טראק חדש, רגע לפני שיום הזכרון לחללי מערכות ישראל מגיע, קיבלו רוחמה ואנשי חב"ד קטמון כי הסכום גויס, והפאן טראק נרכש מידית והחיילים ישובו ליהנות ממיטב המאכלים שמכינים בו.

הפאן טראק לזכרו של מושיקו דוינו ז"ל. באדיבות המשפחה
הפאן טראק לזכרו של מושיקו דוינו ז"ל/באדיבות המשפחה
"לעשות טוב לאחרים" - צוואתו של החייל מושיקו דוינו ז"ל מירושלים. באדיבות המצולמים
"לעשות טוב לאחרים" - צוואתו של החייל מושיקו דוינו ז"ל מירושלים/באדיבות המצולמים

רוחמה דוינו: "זה פשוט לא מובן מאליו שבתקופה כל כך קשה שבה יש כל כך הרבה תורמים ותורמות עם כל כך הרבה הנצחות של מאות חיילינו, בנינו ובנותינו, הצלחנו לגייס את הסכום עבור הפאן טראק החדש שמנציח את הבן שלי, מושיקו ז"ל, וזה לאחר עשר שנים מיום נפילתו. אין לי דרך להודות ולהגיד תודה לאלפי אנשים שעזרו לחב"ד קטמון ולנו, משפחתו, להנציח את מושיקו ולפנק את החיילים /ת היקרים לליבנו כמו שעשה בחייו. תודה אישית לרב אור זיו מחב"ד קטמון, חבר אמת של משפחתנו איש שכולו לב גדול ונשמה עמוקה. עם ישראל חי."

כדי לסייע להמשך הצלחת הפרויקט, קניית מאכלים ותפעול, הינכם מוזמנים לתרום בקישור הבא

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully