וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נכנסת לנעליים גדולות" - דליה לין תחליף את שירלי רימון ברכה כראש מינהל חינוך בתל אביב

עודכן לאחרונה: 18.4.2024 / 11:36

אחרי 8 שנים בתפקיד המאתגר של ראש מינהל חינוך בתל אביב, מסיימת שירלי רימון ברכה את תפקידה. את מקומה תתפוס דליה לין, מי שהיתה מנכלית עיריית גני תקווה. רון חולדאי, ראש העיר: "מדובר במנהלת מוכשרת וראויה אשר נכנסת לנעליים גדולות"

דליה לין, שימשה עד לאחרונה כמנכ"לית עיריית גני תקווה, בו החזיקה באחריות כוללת על הניהול השוטף של פעילות הרשות, ניהול ההון האנושי ופיתוח יוזמות ופרויקטים בהיקפים גדולים. לפני כן שימשה כמנהלת אגף החינוך בעיריית רמת-גן, ומסגרת תפקידה ניהלה את כלל מערך החינוך הפורמלי והבלתי-פורמלי בעיר. בעברה שימשה גם כמפקחת כוללת מטעם משרד החינוך וכמנהלת תיכון "אביב" ברעננה.

בהשכלתה סיימה תואר שני במינהל וחינוך ארגוני בהצטיינות מטעם אוניברסיטת תל אביב. כמו כן, היא בעלת תעודת הוראה במדעי החברה ותואר ראשון דו חוגי ביסודות חברתיים של החינוך וסוציולוגיה ואנתרופולוגיה, אותו סיימה בהצטיינות באוניברסיטת תל אביב.

דליה לין, מנהלת מינהל חינוך בעיריית תל אביב יפו. באדיבות המצולמים
דליה לין, מנהלת מינהל חינוך בעיריית תל אביב יפו/באדיבות המצולמים

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו: "אני מברך על המינוי של מנהלת מינהל חדשה שהיא אשת חינוך ותיקה אשר מכירה מקרוב את אתגרי המערכת. מדובר במנהלת מוכשרת וראויה אשר נכנסת לנעליים גדולות ומחליפה אחרי שמונה שנים את שירלי רימון ברכה, אשר מילאה את תפקידה בצורה אמיצה ומצוינת תחת תקופה מלאת אתגרים וחוסר וודאות ועל כך אנו מודים לה.
מערכת החינוך העירונית מתמודדת בשנים האחרונות עם אתגרים רבים כתוצאה ממגפת הקורונה ומלחמת חרבות ברזל. רק בשנה האחרונה נדרשה המערכת לקלוט לתוכה אלפי תלמידים מפונים ועשתה זאת בצורה מעוררת השראה.
לצד האתגרים אנחנו בשאיפה מתמדת לקידום מערכת חינוך ציבורית שיוויונית תוך צמצום פערים חברתיים ושילוב של קהילות רבות ומגוונות. ואני מאחל לדליה לין הצלחה גדולה במשימה חשובה זו.".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully