וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40 מיליון לתמיכה ביישובי קו העימות בצפון

עודכן לאחרונה: 15.4.2024 / 12:13

הפדרציה היהודית של ניו יורק בישראל ממשיכה לתמוך מאז תחילת המלחמה ביישובי קו העימות בדרום ובצפון ובתושבים המפונים בהיקף מצטבר של כ-315 מיליון שקל. איציק שמולי מנכ"ל הפדרציה: "אנחנו לא עוצרים כאן. נמשיך בכל הכוח לתמוך בצרכי החירום של ישראל בשעתה הקשה".

הפדרציה היהודית של ניו יורק הודיעה היום על השקעה של כ-40 מיליון ₪, הכוללת תמיכה ישירה לכל 39 הקהילות שפונו מאזור קו העימות בצפון.

בנוסף לתמיכה בכל מועצות קו העימות, מעלה יוסף, מטה אשר, גליל עליון, מבואות החרמון, מרום הגליל ותמיכה בקריית שמונה, שלומי, מטולה, נהריה, פסוטה, רג'ר, חורפש וארבע רשויות דרוזיות של אזור הגולן.

תמיכה זו מתווספת להשקעה ראשונית של 22 מיליון ₪ שניתנה כבר בחודש הראשון למלחמה, אשר כללה מענקים לכלל הרשויות בגבול הצפון, הערים נהריה, קריית שמונה, מטולה ומעלות. תמיכה בבתי החולים: מרכז רפואי פורייה, זיו והגליל. ואלפי דולרים נוספים שהועברו לתמיכה בארגוני חברה אזרחית בערי מקלט ברחבי הארץ ולטבריה בפרט.

בתמונה:  ד"ר צבי שלג, סגן מנהל המרכז הרפואי לגליל, איציק שמולי, מנכ"ל פדרציית ניו יורק בישראל ופרופ' מסעוד בהרום.. צלם: גבריאל סוד, באדיבות המצולמים
בתמונה: ד"ר צבי שלג, סגן מנהל המרכז הרפואי לגליל, איציק שמולי, מנכ"ל פדרציית ניו יורק בישראל ופרופ' מסעוד בהרום./באדיבות המצולמים, צלם: גבריאל סוד

מנכ"ל הפדרציה היהודית של ניו יורק בישראל, איציק שמולי: "כשישראל נאבקת על ביתה אנו לא עוצרים לרגע וממשיכים להזרים סיוע אדיר ארצה לתמיכה בצרכי החירום. אנו גאים להוביל את המאמץ הפילנתרופי הגדול ביותר מאז ה-7 באוקטובר כשהבית הלאומי של כולנו תחת מתקפה. לצד המחויבות הברורה שלנו להמשך התמיכה הגדולה ביישובי הדרום ותושביהם, החלטנו על הרחבת התמיכה שלנו ביישובי קו העימות בצפון בהיקף של כ-40 מיליון שקל, שיתווספו לסכום דומה שכבר השקענו שם. ישנה תחושה שהצפון נשכח מאחור- וסיוע החירום הזה נועד להדגיש את מחויבותנו לאזור ולתושביו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully