וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח' מהשב"כ בדרך לעיריית קריית גת

עודכן לאחרונה: 12.4.2024 / 10:33

ראש העיר קריית גת כפיר סויסה מינה את חיים בכר, ראש אגף בשב"כ לשעבר (מקביל לדרגת אלוף בצה"ל), לתפקיד מנכ"ל עיריית קריית גת - הועדה לבחירת מנכ"ל אישרה את המינוי המקצועי פה אחד

ראש העיר קריית גת כפיר סויסה עם חיים בכר מנכ"ל העירייה הנכנס. באדיבות המצולמים
ראש העיר קריית גת כפיר סויסה עם חיים בכר מנכ"ל העירייה הנכנס/באדיבות המצולמים

הוועדה לבחירת מנכ"ל בעיריית קריית גת אישרה פה אחד את המינוי שהביא ראש העיר כפיר סויסה לתפקיד מנכ"ל עיריית קריית גת - חיים בכר, מי שכיהן עד לשנים האחרונות כראש אגף בכיר בשב"כ.

בכר (56) נשוי ואב לשלושה, שירת במשך כ-30 שנה בשירות הביטחון הכללי בתפקידים מבצעיים בתחום סיכול הטרור וכן תפקידי מטה בכירים. בתפקידו האחרון שימש כראש אגף (מקביל לאלוף בצה"ל) וכחבר בפורום הנהלת הארגון.

בכר הוביל פרויקטים עתירי משאבים בתחומים רבים ומגוונים לרבות בתחום המודיעין, בכלל זה גיבוש תוכניות עבודה רב שנתיות, פרויקטים טכנולוגיים, מערכות מידע, בינוי, גיוס, הכשרה ושימור עובדים.

ראש העיר קריית גת כפיר סויסה: "אני מברך את הוועדה על אישור המינוי החשוב והחיוני לעתיד קריית גת. חיים, עתיר זכויות ורב פעלים המחזיק בניסיון מקצועי וניהולי רב מאוד - הוא האיש הנכון והראוי לניהול העירייה על כל אגפיה עם כלל האתגרים העומדים על הפרק ולהוציא אל הפועל את השינוי הגדול שנוביל כפי שהבטחנו לתושבי קריית גת".

חיים בכר, מנכ"ל עיריית קריית גת הנכנס: "מבקש להודות לראש העיר כפיר סויסה, על האמון הרב וההזדמנות שנתן לי עם בחירתי לתפקיד. אני נכון לאתגר מתוך תפיסת עולם ערכית, מקצועית וניהולית לפעול לרווחת תושבי העיר ולהוציא מן הכח אל הפועל את חזונו ותפיסת עולמו של ראש העיר".

  • עוד באותו נושא:
  • קריית גת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully