וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמחה ועצב בהצגה "חתונה מאוחרת" בתיאטרון באר-שבע

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 17:47

ערב מרגש ששמחה ועצב שימשו בו בערבוביה היה אמש בתיאטרון באר-שבע בחגיגית של ההצגה "חתונה מאוחרת" על פי סרטו של דובר קוסאשווילי

צביקה הדר יזם לפני תחילת ההצגה, אירוע מחווה לשני גיבורים בני העדה, תושבי באר-שבע, שמותם ב-7 באוקטובר טלטל רבים מתושבי העיר ומבני העדה הגרוזינית בבירת הנגב. ניצב מישנה איציק בוזוקאשווילי ז"ל שהיה מפקד משטרת שגב שלום וניצב מישנה ג'יי אר דוידוב ז"ל שבתפקידו האחרון היה מפקד משטרת רהט. שניהם נפלו בגבורה אחרי קרב באזור רעים. אלמנותיהם וילדיהם ישבו בשורה הראשונה של האולם בתחילת ההצגה.

הפתעה קטנה ציפתה לצביקה הדר שחגג כבר שלשום יום הולדת. למרות זאת החליטו בתיאטרון לחגוג לצביקה יום הולדת שני אתמול בערב ופרצו לבמה עם עוגת יומולדת גדולה ושרו לו יחד עם הקהל הרב היום יומולדת לצביקה ...

שמחה ועצב בתאטרון באר שבע. צילום: דיאגו מיטלברג, אתר רשמי
שמחה ועצב בתאטרון באר שבע/אתר רשמי, צילום: דיאגו מיטלברג

צביקה הדר הנרגש הודיע למנכ"ל התיאטרון שמוליק יפרח וליו"ר אגודת הידידים עליזה מנור על החלטתו להצטרף לחברי אגודת הידידים של התיאטרון.

עוד סיפר צביקה שגדל כילד שובב בשם צביקה פרוכטר כי במהלך ההצגה כשהוא עושה עצמו מחייג בטלפון ישן עם אסימונים הוא שב ונזכר במספר הטלפון של הוריו בבאר-שבע שהיה 74127... "את מספרי הטלפון של ילדי אני לא וזכר", אמר צביקה, "אבל יש דברים מבאר-שבע שנשארים חקוקים לי בראש, כמו מספר הטלפון של בית הורי כאן בבאר-שבע..."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully