וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצג גרפיטי למען החטופים על הקירות בחדרה

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 11:56

עיריית חדרה מתגייסת למאבק להשבת החטופים באמצעות אומנות גרפיטי ברחבי הארץ שתעשה על ידי האמן, לירן טפירו. ראש עיריית חדרה: "למגזר המוניציפאלי משמעות כבדה בעיצוב סדר היום הציבורי והגיע הזמן שנשמיע קולנו"

גרפיטי למען החטופים בחדרה. באדיבות המצולמים
גרפיטי למען החטופים בחדרה/באדיבות המצולמים

ראש העיר חדרה, ניר בן חיים, מוביל יוזמה ייחודית במסגרתה יצוירו דיוקנאותיהם של החטופים ברחבי הארץ, בעיר מולדתם.

היוזמה מגיעה לאחר שנחשף ראש עיריית חדרה לציור קיר של תושב העיר שנפל במהלך חרבות ברזל והתרגש עד אין קץ. ראש העיר ביקש לאתר את האמן שצייר את הציור וגייס אותו למשימה החשובה. "כשראיתי את ציור הקיר של התושב היקר שלנו שנפל, התרגשתי עד דמעות, הבנתי כמה הוא חסר בעיר וכמה כואב הוא חסרונו. וזה בדיוק מה שהבנתי שעלינו לעשות עם החטופים היקרים שלנו. עלינו לכאוב בכל רגע את העדרם במקום שבו הם כה חסרים", מספר ניר בן חיים.

ראש העיר גייס את האמן העירוני, לירן טפירו, גייס תקציב ופנה למשפחות החטופים בבקשה לצייר את יקיריהם במקומות ציבוריים על מנת להבליט את חסרונם. הדיוקן הראשון שיושלם הוא זה של החייל החטוף נמרוד כהן מרחובות, שנחטף מן הטנק שלנו ב 7.10 ועדיין לא שב משבי החמאס.

"לאומנות יש משמעות שלעתים חזקה יותר ממילים. ככל שנמלא את הארץ בפרצופיהם של יקרינו המביטים בנו ושאלים מתי נשיבם כך נסייע בהשבתם. אני מלא הערכה וכבוד להוריו של נמרוד כהן וניגש למשימה הזו ביראת כבוד. מי ייתן ונמרוד יגיע במהרה, יחד עם כולם, ויחתום יחד איתי על הציור שלו", אומר לירן.

  • עוד באותו נושא:
  • חדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully