וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך חוסכים מיליון וחצי ש"ח בשנה: בעיריית גני תקווה לא ימנו סגן ראש עיר

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 13:26

ליזי דלריצ'ה ראש עיריית גני תקווה הכריזה השבוע במהלך ההתכנסות הראשונה של מועצת העיר החדשה של גני תקווה, כי אין בכוונתה למנות סגן בשכר כל עוד לא יהיה לכך צורך חיוני ומקצועי

ראש עיריית גני תקווה בהחלטה כלכלית דרמטית שתוביל לחיסכון של כ-1.5 מיליון שקלים מכספי הציבור בשנה.

בישראל יש כ-245 סגני ראש עיר בשכר, עלות השכר השנתית הכוללת של סגן ראש רשות מקומית היא 730.2 אלף ש"ח בממוצע, אומדן השכר השנתי הכולל של סגני ראשי הרשויות בשכר עולים למשלמי המיסים כ-191 מיליון שקל בשנה.

ההחלטה של דלריצ'ה תהווה חיסכון של כספים ותאפשר שימוש אחראי ונכון יותר בכספים הציבוריים לטובת תחומים אחרים וצרכים שהוצפו כחלק ממלחמת חרבות ברזל. בין הנושאים בהם תשקיע הרשות הם הגברת הביטחון האישי של תושבות ותושבי העיר, הגברת הפיקוח עד חצות ושדרוג יכולות שירות המוקד העירוני, לאורך כל שעות היממה 24/7 באמצעות נציגי שירות העובדים ברשות.

ליזי דלריצ'ה ראש עיריית גני תקווה. צילום אביגיל עוזי, אתר רשמי
ליזי דלריצ'ה ראש עיריית גני תקווה/אתר רשמי, צילום אביגיל עוזי

ראש עיריית גני תקווה וסגנית יו"ר מרכז השלטון המקומי ליזי דלריצ'ה: "מלחמת חרבות ברזל הביאה איתה אתגרים חדשים איתם אנחנו כרשות צריכים להתמודד. אני חושבת שבעת הזו כנבחרי ציבור יש לנו חובה מוסרית לנהל את המשאב התקציבי באחריות ובשקיפות מול התושבים ולהשקיע בתכנים בהתאם לצרכים המשתנים. עם פרוץ הלחימה הנחתי את העירייה לעבור למודל שירות במוקד העירוני במתכונת של 24/7, במטרה להגביר את תחושת הביטחון האישי של התושבים, כל זאת לצד פריסת כוחות והרחבת הפיקוח ברחבי העיר".

  • עוד באותו נושא:
  • גני תקווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully